Womak Holding: przyszłość widzimy w adaptacji do nowych trendów

Nie od dziś wiadomo, że zmienia się podejście do centrów handlowych w ramach nowego trendu retailtainment, czyli rozszerzenia standardowej oferty handlowej o strefy food & leisure. Galerie mają być już nie tylko miejscem zakupów handlowych, ale także miejscem spędzania wolnego czasu w przyjaznych i ciekawych architektonicznie wnętrzach. Womak Holding realizuje te trendy w swoich projektach, zarówno nowych, jak i działających już obiektach handlowych. Doskonałym przykładem takiego działania są dwa flagowe obiekty dewelopera – Galeria Nowy Świat w Rzeszowie oraz Tarasy Grabiszyńskie we Wrocławiu. Wszystkie obiekty należące do Womak Holding zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference.

Tarasy Grabiszyńskie to obiekt handlowo usługowy o powierzchni 8,5 tys. mkw, zlokalizowany przy jednej z arterii miejskich Wrocławia. Jego realizacja została w tym roku nagrodzona w XXVIII edycji konkursu Piękny Wrocław, w którym Prezydent Miasta i Towarzystwo Miłośników Wrocławia przyznało centrum wyróżnienie w kategorii obiekt użyteczności publicznej. Ta szczególna nagroda w dziedzinie architektury była pięknym prezentem z okazji I urodzin centrum.

Tarasy Grabiszyńskie charakteryzują się znaczącym udziałem stref społecznościowych w przestrzeni handlowej, wśród tych najemców znaleźć można usługi medyczne oferowane przez Medicover (1,3 tys. mkw. powierzchni w skład której wchodzi Medicover Centrum Medyczne oraz Medicover Stomatologia), Fitness 24 Seven, czy aż 4 punkty gastronomiczne oraz plac zabaw dla dzieci Fioletowa Sowa. Celem procesu komercjalizacji było zaspokojenie każdej potencjalnej potrzeby przyszłego klienta, stąd wśród najemców znalazły się branże: spożywcza, odzieżowa, finansowa, księgarska oraz oczywiście usługi pocztowe.

Strefa food & leisure

Galeria Nowy Świat w Rzeszowie o powierzchni handlowej 24 tys. mkw to zgodnie z raportem Colliers International z bieżącego roku, 4 miejsce TOP 10 centrów handlowych o najbardziej różnorodnej ofercie rozrywkowo – rekreacyjnej w 18 miastach. – Strefa food & leisure zajmuje tu blisko 25 proc.  powierzchni. Wśród najemców branży edukacyjnej wymienić można Szkołę Języków Obcych Masterchool czy Szkołę Muzycznej Yamaha.  To, jak mocne jest zapotrzebowanie klientów na tego typu usługi pokazuje fakt, że w ubiegłym roku powstał drugi oddział Szkoły Muzycznej Yamaha o powierzchni prawie 180 mkw– mówi Anna Bielenda Dyrektor Operacyjny Womak Holding.

Klienci mogą również wybierać z szerokiej gamy usług sportowych – Klub Sportów Walki, Akademia Judo, Szkółka Rolkowa Wodzu oraz Calypso Fitness Club. Równie rozbudowana jest także strefa rozrywkowo – kulturalna, gdzie postawiono na dywersyfikację usług – centrum może pochwalić się zarówno Parkiem Rozrywki Kula & Bowling Club, jak i Galerią Fotografii Studio Dwa Plany. Nowy Świat jest pionierem przy organizacji rzeszowskich eventów – to właśnie ten obiekt wprowadził do kalendarza imprez w 2016 r. Festiwal Food Truck’ów, którego V edycja zakończyła się przed wakacjami a kolejna jest już w planach

Womak Holding nieustannie poszukuje nowych rozwiązań, które będą cieszyć się popularnością wśród klientów. Obecnie firma stawia na rozwój ekologicznego, zielonego aspektu swoich projektów, które znajdą odzwierciedlenie w nowej architekturze. Już pod koniec roku otwarte zostanie kolejne centrum we Wrocławiu – Mińska 58, którego projekt, pomimo stosunkowo niewielkiego metrażu  zawiera szereg „zielonych rozwiązań architektonicznych”.

Szeroki portfel nieruchomości

Womak Holding SA stoi na czele grupy kapitałowej istniejącej na polskim rynku już od 15 lat, w której skład wchodzą m.in. spółki Womak Alfa, Womak Omega, Womak Gamma i Womak Lambda. Grupa Womak jest właścicielem i zarządcą obiektów komercyjnych w całej Polsce, m.in. w Rzeszowie, Olsztynie i Poznaniu, jednak głównym polem działalności, pozostaje Wrocław. Szeroki portfel nieruchomości zapewnia bogatą ofertę najmu, ze względu na zróżnicowanie obiektów – od 2 do 24 tysięcy mkw. Grupa specjalizuje się w realizacji procesów budowy, komercjalizacji i zarządzaniu obiektami handlowymi. Zespół młodych pracowników, ambitne projekty i skuteczne działania sprawiają, że tworzy firmę o mocnych fundamentach i stabilnym rozwoju. Celem grupy jest kształtowanie przyjaznej i funkcjonalnej przestrzeni na miarę oczekiwań klientów oraz zapewnienie bezpiecznych i przewidywalnych relacji biznesowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl