Cracovia Outlet: nowa koncepcja, nowa oferta

Centrum Cracovia Outlet pozyskało już miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Obiekt zostanie wybudowany w krakowskiej dzielnicy Czyżyny, w miejscu z istniejącą tradycją handlową i strefą kojarzoną z handlem.

Koncepcja obiektu nabiera także konkretnych kształtów w zakresie oferty handlowej. W ramach całościowego rozwoju centrum przeszło też zmianę logotypu.

– Wszystkie nasze działania podejmujemy w zgodzie z obowiązującymi trendami rynkowymi. Proponujemy obiekt powstający w oparciu o sprawdzoną już koncepcję handlową, ale stworzony zupełnie od podstaw, z uwzględnieniem potrzeb klientów i aktualnych standardów, zarówno handlowych, jak i wizerunkowych – mówi Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

Wyprzedażowy charakter Cracovia Outlet

Odmieniony logotyp pozostaje w zgodzie z pierwotną ideą, będąc fundamentem inwestycji, ale skuteczniej podkreśla unikatowość koncepcji outletowej. Nowe logo umacnia komercyjną pozycję centrum Cracovia Outlet, zachęcając przyszłych klientów do śledzenia postępów w inwestycji. W dynamiczny sposób podkreśla także korzyści, jakie niesie centrum typu outlet w postaci oferty modowej w gwarantowanych stałych przecenach.

– Podobnie jak prowadzony rozwój koncepcji przynosi nowe perspektywy zakupowe przyszłym klientom centrum Cracovia Outlet, tak nowy znak handlowy dobrze wpasowuje się w jego wyjątkowy, wyprzedażowy charakter – mówi Krzysztof Gaczorek,

Oferta outletowa, jak podkreśla inwestor, cieszy się rosnącą popularnością. Zarówno w Polsce, jak i na całym świecie uruchamiane są ciągle nowe obiekty tego typu. Jest to sprawdzona formuła, na którą istnieje stały popyt. W centrum Cracovia Outlet na 21 tys. mkw. łącznej powierzchni handlowej znajdą się sklepy modowe z ofertą w stałej przecenie. W ramach 60 tys. mkw. całego kompleksu handlowego typu mixed-use planowany jest także między innymi park handlowy convenience, przygotowany do szybkich, codziennych zakupów (Atut), park wyposażenia wnętrz i wielkoformatowy sklep. W takim otoczeniu i w indywidualnej koncepcji brandingu centrum outlet jeszcze pełniej będzie mogło realizować swoją funkcję handlową.

Centrum zlokalizowane jest w pobliżu autostrady A4, łączącej Rzeszów, Kraków i Wrocław, a także w bliskości drogi ekspresowej S7, łączącej Gdańsk z Krakowem. Obydwie drogi nie tylko stanowią główne krajowe trasy przelotowe, ale także wpisują się w część infrastruktury miejskiej jako arterie komunikacyjne popularne wśród mieszkańców Krakowa, służące do przemieszczania się w różne części miasta. Tak dobra lokalizacja to wyjątkowa okazja dla dewelopera, który dostrzega jej duży potencjał handlowy. Dodatkowo ważny fakt stanowi to, że jest to jedna z ostatnich tego typu (wielkopowierzchniowych) działek w Krakowie.

Otwarcie Cracovia Outlet w II połowie 2020 roku

Cracovia Outlet to nowoczesny park handlowy, powstający w krakowskiej dzielnicy Czyżyny. Położenie nieopodal autostrady A4 oraz drogi ekspresowej S7 sprawia, że zakupy będą mogły tu robić także osoby spoza aglomeracji krakowskiej. Architektura obiektu pozostaje w zgodzie z dynamicznie rozwijającymi się w okolicy inwestycjami mieszkaniowymi. Obok pokaźnej powierzchni oraz imponującej oferty atutem centrum Cracovia Outlet jest też sąsiedztwo innych centrów handlowych i targowo-kongresowych. Na klientów czekać będzie około 2 tys. miejsc parkingowych. Otwarcie centrum Cracovia Outlet wraz z całym kompleksem handlowym zaplanowano na II połowę 2020 roku.

KG Group to holding spółek, których głównym celem jest ogólnopolska działalność deweloperska w zakresie budownictwa komercyjnego i mieszkaniowego. Atutem firmy jest wyjątkowe połączenie wieloletniego doświadczenia na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, znajomości lokalnego rynku krakowskiego, zamiłowania do tego rynku, a także entuzjazmu, z którym podchodzi ona do realizacji nowych obiektów komercyjnych jako dynamicznie rozwijający się podmiot gospodarczy. Grupa zrealizowała już projekty lokalnych centrów handlowych Atut – sześć obiektów pod wspólnym szyldem działa w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach koło Krakowa, Pruszkowie i Krakowie przy ul. Grażyny. Planowane są również kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Ruczaj (obecnie w budowie I etap, II etap planowany na I połowę 2020 roku), Atut Złocień (otwarcie planowane na grudzień 2018 roku), Atut Bielany oraz obiekt w Suchej Beskidzkiej.

Za komercjalizację centrum Cracovia Outlet odpowiada BOIG Property Consulting, firma od lat działająca na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Współpracowała m.in. z takimi firmami, jak: Capital Park, Fashion House, Dekada Realty, Gemini Holdings, obiekty handlowe Focus Mall i Focus Park, Ptak Outlet. BOIG jest także doświadczonym dostawcą usług związanych z wynajmem powierzchni handlowej w centrach typu outlet.

Obiekt zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.