GTC: włoska marka Kocca debiutuje w Galerii Północnej

Po rodzimych Włoszech, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Katarze przyszedł czas na Polskę. Kocca kontynuuje europejską ekspansję i otwiera swój pierwszy sklep monobrandowy w warszawskiej Galerii Północnej. Włoska marka odzieżowa zadebiutowała na Białołęce 1 września.

– Firma Kocca narodziła się w latach 90-tych jako producent jeansów, dzisiaj to wszechstronna marka odzieży damskiej i akcesoriów, ceniona przez klientki za wysoką jakość produktów i niebanalne wzornictwo. Kocca to także nowoczesne przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, posiadające ponad 20 jednomarkowych sklepów w Europie i Azji oraz sprzedające swoje ubrania w ramach 800 wielomarkowych sklepów na całym świecie. Stawiamy na stały rozwój i ekspansję zagraniczną, od dawna obserwujemy rynki Europy Środkowo-Wschodniej i podjęliśmy decyzję o zaprezentowaniu naszej oferty i filozofii lokalnym klientkom. Butik w Galerii Północnej jest pierwszym punktem sieci w Polsce i mamy nadzieję, że starannie zaprojektowane i ciekawie wykonane kolekcje przypadną do gustu nowoczesnym kobietom szukającym niebanalnych stylizacji – podsumowuje otwarcie pierwszego w Polsce butiku Kocca Agata Olszewska, Brand Manager marki Kocca.

Butik Kocca o powierzchni 43 mkw. zlokalizowany został na pierwszym piętrze galerii, przy salonie KappAhl. Klienci znajdą w nim kompleksową ofertę damskiej odzieży włoskiego producenta, obejmującą modne spodnie i sukienki, kurtki, bluzki oraz akcesoria. W umowie najmu pośredniczył dział leasingu firmy GTC.

O Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy
od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC. Otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV Euro AGD, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.

Inwestycje komercyjne spółki GTC

Grupa GTC jest deweloperem i inwestorem w sektorze nieruchomości, koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz trzech stolicach Europy Środkowo-Wschodniej. Od powstania
w 1994 r. Grupa zrealizowała 68  obiektów komercyjnych – biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą ponad 1,2 miliona m kw. w całej Europy Środkowo-Wschodniej. Obecnie GTC jest właścicielem i zarządcą 42 budynków oferujących 698 tys. mkw. powierzchni biurowej i handlowej swoim klientom w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje 388 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których 85 tys. jest w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie mWIG40 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu. Walory spółki wchodzą także w skład międzynarodowego indeksu Dow Jones STOXX Eastern Europe 300 index.

GTC jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl