Armani Exchange zaczyna ekspansję w Polsce

Pierwszy sklep Armani Exchange został otwarty w warszawskiej Galerii Mokotów. To kolejna marka z portfolio Gpoland Group, która pojawiła się na polskim rynku z salonem monomarkowym.

Salon Armani Exchange o powierzchni 140 mkw. został urządzony według najnowszej koncepcji marki: surowa stal, drewno i beton przywołują industrialne wnętrze nowojorskiego loftu. – To wyjątkowe miejsce dla wszystkich, którzy kochają modę ulicy i nowoczesny street style  – mówi Luboš Prokop z firmy Ex-Brands, właściciel sklepu.

Amerykański brand

Armani Exchange powstał w Stanach Zjednoczonych na początku lat 90. Obecnie jest częścią grupy Giorgio Armani S.P.A. Linia A|X skierowana jest do młodego pokolenia, którego kreatywność, ekspresja łączą się z ciągłym pragnieniem wyróżniania się z tłumu miejskiej dżungli. Męskie i damskie kolekcje Armani Exchange przepełnione są kolorami, nowoczesnym designem i oryginalnym wykończeniem. Odzież sportowa zostaje na nowo zdefiniowana, aby nadać jej silny, modowy charakter – urban style. W ofercie salonu oprócz pełnej kolekcji na sezon jesień-zima 2018/19 są również dostępne zegarki i okulary.

Salon Armani Exchange

Grupa GPoland

GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada już ponad 70 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.

Grupa GPoland działa na rynku modowym od 1993 roku. Głównym celem firmy jest wprowadzanie na polski rynek doskonałej, markowej odzieży i dodatków znanych domów mody. Liczba reprezentowanych firm oraz stałych klientów stale rośnie, a kolejnym etapem GPoland jest stworzenie nowych sieci dystrybucyjnych na terenie Czech, Słowacji, Łotwy, Estonii i Litwy.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl