Teletorium rozwija strategię omnichannel

– Rynek retail w Polsce dogania najnowocześniejsze rynki światowe. Nie ma innego sposobu na utrzymanie pozycji lidera w branży GSM, jak nadążać za trendami a nawet je kreować – mówi dla Retailnet Marek Kaczmarek, Wiceprezes Zarządu Teletorium.

– Kierunek rozwoju, jaki obraliśmy ponad rok temu zakładał strategię „omnichannel”. I jak widać – nie rzucamy słów na wiatr – dodaje.

Teletorium – znane od kilkunastu lat głównie z detalicznych punktów sprzedaży pokazuje jak skutecznie dotrzeć do klientów w każdym wieku. Minął miesiąc, odkąd Teletorium zaprezentowało swój najnowszy koncept – maszynę vendingową z akcesoriami GSM i drobną elektroniką. Popularność, z jaką spotkało się to rozwiązanie zaimplementowane w poznańskiej Posnanii, pozwoliła na odważne planowanie dalszej ekspansji. Odpowiedzią na zapotrzebowanie krajowego rynku ma być kilkadziesiąt automatów w szpitalach, na dworcach i w pasażach centrów handlowych – czyli wszędzie tam, gdzie dobrze „być zawsze pod ręką”.

Interaktywny salon od Teletorium

Podobnie jak automat vendingowy w Posnanii, od miesiąca działa także salon sprzedaży w  Magnolia Park we Wrocławiu. Sztandarowy projekt Teletorium co dzień przyciąga klientów ciekawych innowacyjnych rozwiązań tam wykorzystanych. Połączenie strefy chillout i zakupów online z odbiorem na miejscu, cieszy się coraz większą popularnością wśród kupujących.

Według najnowszych raportów na temat rynku retail w Polsce, klienci zakupy chcą robić szybko, wygodnie i dzięki technologiom mobilnym w każdym miejscu i o każdej porze. Nowy e-sklep Teletorium zrealizowany w wersji responsywnej wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Zakupy zrobić można za pomocą dowolnego urządzenia, co w połączeniu z kampanią z udziałem Grzegorza Łomacza – Promotora Marki niewątpliwie wpłynęło na zwiększenie zainteresowania kupujących.

Znacznie poszerzona została oferta opcji dostawy – już wkrótce zakupy odebrać będzie można w  nowych 5000 punktów pocztowych. Jak podkreśla zarząd sieci, bogata oferta w kategoriach mobile& lifestyle oraz liczne promocje zadowolą najbardziej wymagających klientów. Nowością, która pozwala na szybkie porównanie cen i produktów jest interaktywna gazetka.

– W ostatnim czasie zanotowaliśmy 100 proc. wzrost sprzedaży online, co cieszy, ale i zobowiązuje do dalszej ciężkiej pracy – mówi Marek Kaczmarek, Wiceprezes Zarządu Teletorium. Chcemy pokazać, że nasza marka to synonim nowych trendów w branży GSM – w każdym kanale sprzedaży – podkreśla Wiceprezes Teletorium.

250 punktów handlowych Teletorium

Teletorium to ogólnopolska sieć specjalistycznych punktów sprzedaży związanych z branżą GSM. Spółka należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne S. A. — jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie posiada ok. 250 punktów sprzedaży. Na ten rok planuje około 50 nowych otwarć.

Teletorium jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl