Monnari z minimalnym wzrostem przychodów

Spółka Monnari Trade S.A, prowadząca sieć sklepów z odzieżą dla kobiet, osiągnęła w sierpniu 2018 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości około 16.3 mln zł. To oznacza wzrost o 0,63 proc. w porównaniu do sierpnia 2017 roku. Wówczas spółka odnotowała przychody na poziomie 16,2 mln zł.

Natomiast wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Monnari Trade S.A w okresie styczeń – sierpień 2018 roku wyniosła około 142,4 mln zł. Przychody te były niższe o 5,19 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku, gdzie wyniosły 150,2 mln zł.

Sieć sprzedaży Monnari

Spółka Monnari Trade S.A. istnieje od 2000 r. Początek samej marki miał miejsce dwa lata wcześniej. Na koniec I półrocza 2018 r. spółka prowadziła sieć sklepów złożoną ze 163 punktów (tyle samo co na koniec I pół. 2017 r.) o całkowitej powierzchni ok. 33,5 tys. mkw.

W planach spółki jest dalszy rozwój. Jak informują przedstawiciele sieci jeszcze w tym roku powierzchnia sprzedaży wzrośnie o około 1,5 do 3 tys. mkw. Odbędzie się to dzięki powiększeniu powierzchni dotychczasowych placówek handlowych oraz przez otwarcia nowych salonów. Nowy koncept sprzedaży Monnari zakłada większą powierzchnię handlową poszczególnych lokali, stąd nowe salony będą miały metraż powyżej 200 mkw.

Salony sprzedaży (wraz z salonami outletowymi) zlokalizowane są w większości w dużych centrach handlowych. Sieć obecna jest na terenie całego kraju, głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl