Galeria Rumia zmienia format. 50 proc. najemców do wymiany

‚- Decydując się na zmianę formatu obiektu wzięliśmy pod uwagę ponadregionalny potencjał tej lokalizacji – mówi Radosław Gadomski, Commercial Director, BOIG.

W miejscu obecnej Galerii Rumia powstanie nowe centrum wyprzedażowe – Pomerania Outlet. Inwestycja realizowana jest przez DNB Assets Holdco Sp. z.o.o. Planowane otwarcie obiektu w nowym formacie nastąpi w IV kwartale 2019 roku. Projekt zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference na stoisku BOIG.

Pomerania Outlet to projekt łączący w sobie cechy centrum wyprzedażowego, gdzie przez cały rok można zrobić zakupy w atrakcyjnych niższych cenach, ze sklepami na codzienne wygodne zakupy oraz bogatą ofertą rozrywkową. Na trzech kondygnacjach i ponad 16,7 tys. mkw. zaplanowano 80 lokali handlowo – usługowych, strefę restauracyjną i rozrywkową. Istniejąca oferta sklepów typu convenience z lokalami m.in. Biedronka, Empik, Rossmann, Pepco czy KiK zostanie uzupełniona i poszerzona o salony innych rozpoznawalnych marek. Zajmą one poziom -1 w obiekcie. Na parterze znajdzie się strefa outletowa, która oparta zostanie na reorganizacji salonów części obecnych najemców oraz wprowadzeniu nowych, polskich i światowych marek modowych oraz sportowych. Ostatnią kondygnację zajmie strefa rozrywkowa. Do dyspozycji klientów będzie także parking z 460 miejscami.

Pomerania Outlet powstanie w ramach rewitalizacji i modernizacji Galerii Rumia

– W ramach rewitalizacji obiektu zaplanowaliśmy m.in. rozbudowę i modernizację części rozrywkowej i gastronomicznej, w której już dziś klienci mogą skorzystać z pięciosalowego kina, restauracji czy klubu fitness. Po ponownym otwarciu będzie na nich czekać jeszcze więcej atrakcji. Dzięki wprowadzonym zmianom Pomerania Outlet stanie się miejscem zakupów oraz spędzania wolnego czasu zarówno dla mieszkańców Trójmiasta, jak i osób odwiedzających region – mówi Izabella Wiszniewska – Oraczewska, członek zarządu DNB Asset Holdco Sp. z.o.o.

– Decydując się na zmianę formatu obiektu wzięliśmy pod uwagę ponadregionalny potencjał tej lokalizacji. Na Pomorzu jak dotychczas powstał tylko jeden obiekt wyprzedażowy, oddalony od naszej inwestycji aż o czterdzieści minut jazdy samochodem. Jesteśmy przekonani, że z bogatej oferty Pomeranii skorzystają nie tylko mieszkańcy województwa pomorskiego, ale również turyści, odwiedzający co roku bardzo licznie region – dodaje Radosław Gadomski, Commercial Director, BOIG.

Jak szacuje dyrektor ds. leasingu w ramach procesu rekomercjalizacji 50 proc. powierzchni handlowej zmieni najemców.

– Prace nad rekomercjalizacją ruszyły w czerwcu br. Część najemców zadeklarowało chęć zostania, część chce zmienić powierzchnie i wprowadzić swoje nowe aktualne formaty sklepów. Z kilkoma sieciami prowadzimy rozmowy. Wkrótce poinformujemy także o pierwszych nowo podpisanych umowach. Na sklepy outletowe zamierzamy przeznaczyć 3/4 dostępnej powierzchni handlowej – mówi dla Retailnet Radosław Gadomski.

Historia Galerii Rumia

Galeria Rumia, to obiekt zlokalizowany przy ul. Sobieskiego w Rumi. Galeria została oddana do użytku w 2009 roku, a w kilka lat później rozbudowana. Wówczas do obiektu dołączył opertor kinowy Multikino. Obiekt od 2016 r. jest w rękach spółki DNB Assets Holdco Sp. z.o.o. Wcześniej należał do Polimeni. Obiekt położony jest w sercu 50-tysięcznej Rumi, a jednocześnie przy głównej drodze prowadzącej z Trójmiasta nad polskie morze. Bliskość stacji SKM oraz przystanków autobusowych komunikacji trójmiejskiej umożliwi szybki i komfortowy dojazd na zakupy także mieszkańcom innych miast.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.