Program jesiennej edycji SCF naszpikowany ekspertami mówiącymi o nowych trendach w handlu

Shopping Center Forum

Jak budować koncepty handlowe i marki, które angażują odbiorców? W jaki sposób design przestrzeni handlowej może angażować emocjonalnie klienta? Jak technologia wspiera strategię omnichanel? To tylko jedne z wielu pytań, na które odpowiedzą eksperci jesiennej edycji Shopping Center Forum.

Panele dyskusyjne będą prowadzone z udziałem największych międzynarodowych ekspertów rynku centrów handlowych. Gospodarzami programu merytorycznego tej edycji Forum są m.in. Colliers, Cresa, Apsys, CBRE, Samsung, AmRest, Ceetrus, Comarch, Nuvalu, Teletorium, Nanovo, Gemini Holding.

Panele SCF z udziałem największych międzynarodowych ekspertów

Przewodnim tematem tegorocznej konferencji będzie poszukiwanie ścieżek rozwoju rynku nowoczesnego handlu detalicznego w obliczu zmieniających się oczekiwań klientów. Konferencja SCF to miejsce wymiany doświadczeń i budowania wiedzy na temat najnowszych trendów w branży retail.

Gospodarzem pierwszego panelu merytorycznego Forum będzie Szymon Łukasik, dyrektor działu najemców handlowych, Cresa Polska. Ekspert odpowie na każde pytania dotyczące renegocjacji umów najmu. Podpowie najemcom jak, kiedy i po co renegocjować umowy z zarządcą centrum handlowego.

Pierwszego dnia Forum swoje panele dyskusyjne poprowadzą także Apsys, Colliers i CBRE. Ewa Flader – dyrektor regionalny ds. zarządzania nieruchomościami, Apsys Polska udowodni, że modernizacja, przebudowa czy rozbudowa centrum handlowego to ciągły proces utrzymania i podwyższania wartości obiektu, a Marta Machus-Burek – Senior Partner, Director Retail Advisory Services & Retail Agency, Colliers International i Kate Nightingale – consumer and fashion psychologist, CEO Style Psychology Ltd. doradzą jak budować koncepty handlowe i marki, które angażują odbiorców i budują pozytywne emocje.

Z kolei ekspertki z firmy CBRE – Agata Czarnecka – Director, Research & Consultancy oraz Magdalena Frątczak – Senior Director, Head of Retail Sector – przedstawią wizję retailu 2030.

Panele Nuvalu, Ceetrus i Retailnet zakończą pierwszy dzień konferencji SCF. Tematami poruszonymi przez ekspertów będą m.in. rola doradcy w procesie budowy, modernizacji i zmiany profilu galerii handlowej, transformacja centrów handlowych, nowe funkcje przestrzeni wspólnych na przykładzie Manufaktury i Galerii Katowickiej, a także nowa wizja Ceetrus, którą przedstawi Laurence Paquet – CEO, Ceetrus Polska.

Drugi merytoryczny dzień Forum poświęcony będzie m.in. tematowi projektowania przestrzeni sprzedaży, technologiom, które budują przewagę konkurencyjną w obszarze handlu detalicznego czy sklepom przyszłości na przykładzie marek Teletorium i Samsung.

Wśród oficjalnych Partnerów merytorycznych SCF są takie firmy jak AmRest, Apsys, CBRE, Colliers International, Cresa, i-systems, Nanovo, Nuvalu, Samsung, Ceetrus, oraz Gemini Holding. Wśród pozostałych Partnerów Forum są Lodolandia, Wrocławska Akademia Kulinarna, Starbucks, Hebe, City, IMS, Bomm.

Szczegóły programu Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference – TUTAJ

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn