Kolejne restauracje North Fish z nowym logo

Spółka North Food kontynuuje proces rebrandingu marki North Fish.

Od 21 sierpnia nowe logo zdobi front restauracji w Galerii Krakowskiej, zlokalizowanej zarówno przy wejściu na Dworzec Główny, jak i w strefie restauracyjnej. W najbliższym czasie zmiany będą sukcesywnie obejmowały kolejne lokale w Polsce.

Obecnie nowe logo marki North Fish, oprócz dwóch restauracji w Galerii Krakowskiej, dostępne jest również w Bonarka City Center, C.H. Ogrody, Galerii Morena, Forum Gdańsk, Galerii Bałtyckiej, C.H. Riviera, Silesia City Center oraz Galerii Sudeckiej. Proces rebrandingu rozpoczął się 28 marca 2018 od otwarcia lokalizacji w Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu.

44 restauracje Nort Fish

Pierwszy lokal North Fish – sieci restauracji specjalizujących się w rybach, owocach morza i daniach wegetariańskich – powstał w 2002 roku w kieleckiej Galerii Echo. W tej chwili North Fish to 44 restauracje znajdujące się w najlepszych centrach handlowych w Polsce, co sprawia, że jest niekwestionowanym liderem w Polsce, i drugą w Europie siecią restauracji oferujących ryby i owoce morza. Niemal 1 tys. pracowników co dzień dba o najwyższą jakość serwowanych produktów.

North Food Polska S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej Michał Sołowow Group, w skład której wchodzą firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku: Synthos, Cersanit, Barlinek czy Komfort, a także startupy takie jak: 3DGence, New Era Materials i Homla.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl