Zrównoważona oferta wizytówką Gemini Park Tarnów

Galerie handlowe coraz precyzyjniej tworzą swoją ofertę handlową. Dziś równie ważna, jak atrakcyjność marki potencjalnego najemcy, jest obserwacja oferty, która już istnieje i umiejętność wyciągania wniosków.

To jeden z elementów, który zadecydował o regionalnym sukcesie Gemini Park Tarnów. – Rozwijająca się i coraz mocnej dopasowana do regionu oraz klienta oferta Gemini Park to dziś jeden z naszych największych atutów. Dzięki niej z każdym rokiem umacniamy swoją pozycję na rynku, ale także przyciągamy nowych klientów, w tej chwili już z całej Małopolski – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.

Wszystkie obiekty należące do Gemini Holding zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference.

Oferta, która się rozwija

Gemini Park Tarnów rozwija swoją ofertę. Tylko w ciągu ostatniego roku w centrum handlowym pojawiło się 9 nowych najemców. Na inwestycje w Tarnowie zdecydowała się m.in. sieć Pepco, Rebel Electro, Triumph, a także NC+, który z wyspy przeniósł się do salonu.

W planach są także kolejne otwarcia. Jednocześnie przybywa najemców, którzy decydują się na przedłużenie swoich pierwotnych umów najmu w Gemini Park. Taki ruch wykonał już m.in. Deichmann, Levi’s/Wrangler, Big Star, Grycan i Ochnik, a także KiK, który przedłużając umowę wynajął dodatkowe 140 m kw.

Balans w ofercie

Na sukces oferty tarnowskiej galerii wpływ ma przede wszystkim sposób, w jaki obiekt od lat ją kompletuje. Centrum handlowe monitoruje nie tylko rynek retail w poszukiwaniu nowych, interesujących marek, stale obserwuje także swoją obecną ofertę, analizując m.in. ruch w sklepach, zainteresowanie nimi czy obroty poszczególnych najemców.

– Staramy się trzymać rękę na pulsie. Stale sprawdzamy, jak lokalny rynek reaguje na aktualną ofertę i na nasze pomysły dotyczące zmian i rozwoju. Przyglądamy się uważnie temu, które marki cieszą się u nas dużą popularnością, a które radzą sobie słabiej – mówi Zbigniew Nowak.

– Pozwala nam to na świadome rozwijanie oferty w tych punktach, gdzie tkwi potencjał. Mówiąc wprost, zapraszamy do współpracy te brandy, które mają największą szansę na sukces, bo dopasowane są zarówno do oczekiwań lokalnego klienta, jak również – co istotne – do jego portfela – dodaje.

Mając solidne dane galeria tworzy dziś nie tylko ofertę odpowiadającą oczekiwaniom konsumenta, ale zapewnia także równowagę pomiędzy tym, czego chce klient, a jakich wyników oczekuje najemca. – To strategia oparta na zasadzie win-win – mówi Zbigniew Nowak.

– Z jednej strony wygrywają nasi klienci, bo znajdują w galerii sklepy, jakich oczekują i na które ich stać. Z drugiej strony wygrywają najemcy, bo mają szansę na rozwój i osiąganie dobrych wyników poprzez dostęp do konsumenta, który po prostu chce u nich robić zakupy – dodaje.

Galeria, która przyciąga i w której się zarabia

Dzięki tak przemyślanej strategii systematycznie poszerza m.in. catchement galerii, mający w swoim zasięgu aż 1,2 mln osób, co potwierdzają dane m.in. z systemu parkingowego. Już dziś ponad 60 proc. klientów obiektu to osoby spoza Tarnowa.

– Oferta z jaką dziś wychodzimy jest nowoczesna, aspiracyjna i bez kompleksów. Wypełniają ją znane polskie i zagraniczne marki, doskonale znane z dużych, wielkomiejskich galerii. To oferta na miarę nie tylko jednego miasta, ale całego regionu – mówi.

Ruch, który dzięki niej generuje dziś galeria, przekłada się zarówno na rosnące stale obroty notowane w galerii od kilku lat, jak również wysokie obroty z 1 m kw., jakie uzyskują tutaj najemcy. Te oscylują dziś w granicy 850 zł.

– Równowaga, jaką stworzyliśmy procentuje. Klient może robić zakupy w galerii, w której znajduje sklepy, jakich oczekuje po obiekcie tego formatu, na które go stać, a najemcy znajdują klientów, gotowych sięgnąć do swoich portfeli. To sprawia, że Gemini Park Tarnów w opinii wielu najemców jest obiektem, w którym po prostu się zarabia – mówi.

Gemini Park Tarnów to największe centrum handlowe w Tarnowie i regionie. Na ponad 42,5 tys. m kw. znajduje się ponad 120 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. W ofercie znaleźć można dobrze znane  krajowe i zagraniczne marki, w tym m.in. pełne portfolio marek LPP, C&A, Calzedonia, Intimissimi, Ochnik, Martes Sport, New Balance, Sizeer, Apart, Swiss, Wittchen, KFC, Home&You, Jysk, Castorama, Media Markt, a także TESCO.

Aktywnie w galerii działają także lokalni przedsiębiorcy rozwijający tutaj swoje biznesy. Galeria jest doskonale zlokalizowana i skomunikowana. Dla zmotoryzowanych galeria przygotowała ponad 1050 miejsc parkingowych. Centrum handlowe zaangażowane jest także we wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, edukacyjnych i kulturalnych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl