Briju planuje zamknąć rok z ponad 60 salonami

Interma Trade S.A. kontynuuje proces rozwoju marki biżuteryjnej i sieci salonów pod nazwą Briju. Spółka planuje do końca roku posiadać sieć złożoną z ponad 60 salonów w Polsce, o łącznej powierzchni około 4,2 tys. mkw. Spółka ma już wytypowane lokalizacje do uruchomienia salonów w roku 2018. 

W pierwszym półroczu br. sieć salonów Briju powiększyła się o punkty w Tarnowie, Skarżysku Kamiennej, Białej Podlaskiej i w Raciborzu, a we wrześniu br. ruszył salon marki w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie.

Nowe salony w Cieszynie, Lublinie i Pruszkowie

W następnych miesiącach będą uruchamiane kolejne salony w nowych miejscowościach, w tym w Cieszynie, Lublinie i Pruszkowie. Interma Trade S.A. zakłada, że w 2018 r. tempo uruchamiania nowych salonów będzie zbliżone do tego w roku ubiegłym. Wraz z salonami otwartymi w latach wcześniejszych – na koniec 2018 roku cała sieć sklepów działających pod marką Briju przekroczy 60 salonów, a łączna powierzchnia sklepów wyniesie około 4,2 tys. mkw.

Ostateczna liczba otwartych nowych salonów w 2018 roku będzie uzależniona od możliwości pozyskania lokali spełniających przyjęte w Grupie kryteria oceny nowych lokalizacji.

Oprócz zwiększania ilości salonów w 2018 roku realizowane są również zmiany jakościowe w istniejącej sieci, polegające na zmianie lokalizacji w ramach centrum handlowego lub miasta. Z właścicielami centrów handlowych podejmowane są także renegocjacje warunków umów najmu lokali, co pozwala obniżać koszty funkcjonowania salonów lub uzyskiwać dodatkowe korzyści w porównaniu do wcześniejszych warunków.  

Rozwój sieci sklepów Briju

Prace związane z tworzeniem sieci salonów działających pod marką Briju prowadzone są od 2013 roku. W początkowym okresie sklepy były uruchamiane w Interma Trade S.A., a od 2 stycznia 2017 r. wraz z wniesieniem zorganizowanej części przedsiębiorstwa zajmującej się produkcją i sprzedażą wyrobów jubilerskich do celowej spółki zależnej – sieć sklepów pod marką Briju jest rozwijana w spółce Briju 1920 Sp. z o.o.

Nowe lokalizacje do uruchomienia salonów są analizowane pod względem położenia na terenie centrum handlowego, jak również pod względem siły nabywczej potencjalnych klientów oraz konkurencji. Wszystkie salony posiadają jednolity wystrój zgodny z koncepcją salonów BRIJU oraz system operacyjny umożliwiający szybkie i sprawne przeprowadzanie kampanii reklamowych oraz promocyjnych.

Równolegle z otwieraniem nowych salonów, cały czas prowadzone są prace nad pozyskaniem lokalizacji spełniających wyznaczone kryteria, w których będą uruchamiane salony w kolejnych okresach.

Na koniec pierwszego  półrocza br. własna sieć sprzedaży składała się z 57 salonów Briju, w tym 56 sklepów własnych oraz 1 sklepu franczyzowego. Łączna powierzchnia salonów wynosiła 3,9 tys. mkw.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY