1700 uczestników, rusza największe spotkanie branży retail w regionie CEE

Shopping Center Forum

Punktualnie o godzinie 8 w środę oficjalnie rozpoczyna się jesienna edycja Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference. Weźmie w niej udział rekordowa liczba 1,7 tys. uczestników. Dwudniowe Forum to czas na spotkania biznesowe, dyskusje na temat przyszłości branży handlowej, ale również zabawę w dobrym towarzystwie podczas tradycyjnego After Party.

Jak co roku kluczowym elementem Forum będzie networking, czyli możliwość nawiązywania kontaktów biznesowych. Tradycyjnie już przy umawianiu spotkań uczestnicy mogą skorzystać ze specjalnego systemu, który ułatwia odnalezienie konkretnej osoby, a następnie umówienie się z nią na rozmowę w wybranym miejscu i czasie.

Dla wygody uczestników Forum została utworzona specjalna strefa tzw. „Meeting Point”. Znajduje się w niej 46 stolików, przy których można zarezerwować spotkanie i przeprowadzić biznesowe rozmowy. Te będą oczywiście toczyły się również na stoiskach. W tym roku w targach bierze udział niemal 60 wystawców.

Panele z udziałem międzynarodowych ekspertów na SCF 2018

Pierwszy dzień Forum w dużej mierze poświęcony będzie wystąpieniom i dyskusjom na temat poszukiwania nowych ścieżek rozwoju rynku nowoczesnego handlu detalicznego. Konferencja to miejsce wymiany doświadczeń i budowania wiedzy na temat najnowszych trendów w branży retail.

Gospodarzem pierwszego panelu merytorycznego, który rozpocznie się o godzinie 10, będzie Szymon Łukasik, dyrektor działu najemców handlowych, Cresa Polska. Ekspert odpowie na wszystkie pytania dotyczące renegocjacji umów najmu. Podpowie najemcom jak, kiedy i w jakim celu renegocjować umowy z zarządcą centrum handlowego. Po wystąpieniu Szymona Łukasika odbędzie się panel dyskusyjny, w którym wezmą udział: Bartosz Brusikiewicz – Dyrektor Operacyjny, Thai Wok; Tomasz Górski – Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle; Marcin Sobczyk – Real Estate Manager, Dep. Administracji i Infrastruktury, Zespół Nieruchomości, Bank Millennium; Edyta Korbińska – Dyrektor Pionu Inwestycji, Kolporter.

Pierwszego dnia Forum swoje panele dyskusyjne poprowadzą także Apsys, Colliers i CBRE. Ewa Flader – dyrektor regionalny ds. zarządzania nieruchomościami, Apsys Polska udowodni, że modernizacja, przebudowa czy rozbudowa centrum handlowego to ciągły proces utrzymania i podwyższania wartości obiektu. Z kolei Marta Machus-Burek – Senior Partner, Director Retail Advisory Services & Retail Agency, Colliers International i Kate Nightingale – consumer and fashion psychologist, CEO Style Psychology Ltd. doradzą, jak budować koncepty handlowe i marki, które angażują odbiorców i budują pozytywne emocje.

Ekspertki z firmy CBRE – Agata Czarnecka – Director, Research & Consultancy oraz Magdalena Frątczak – Senior Director, Head of Retail Sector – przedstawią wizję retailu 2030. Po prelekcji odbędzie się panel dyskusyjny z udziałem zagranicznych ekspertów. Udział w nim zapowiedzieli: Tomáš Beránek – Head of High Street Retail and Tenant Representation,  CBRE Czech Republic; Matúš Furman – Associate Director – Retail, CBRE Slovakia; Anita Csörgő – Head of Retail. CBRE Hungary; Carmen Ravon – Head of Retail Leasing, CBRE Romania oraz Magdalena Frątczak – Head of Retail Sector, CBRE Poland.

Panele Nuvalu, Ceetrus i Retailnet zakończą pierwszy dzień konferencji SCF. Tematami poruszonymi przez ekspertów będą m.in. rola doradcy w procesie budowy, modernizacji i zmiany profilu galerii handlowej, transformacja centrów handlowych, nowe funkcje przestrzeni wspólnych na przykładzie Manufaktury i Galerii Katowickiej, a także nowa wizja Ceetrus, którą przedstawi Laurence Paquet – CEO, Ceetrus Polska.

After Party zwieńczeniem pierwszego dnia SCF

Po wytężonym dniu pracy podczas targów, wszyscy uczestnicy Forum posiadający karty VIP wezmą udział w tradycyjnym After Party. W tym roku odbędzie się ono w klubie Mirage na Placu Defilad. Zabawa rozpocznie się o godz. 19 i potrwa do późnych godzin nocnych. Będzie to nie tylko zwieńczenie pierwszego dnia Forum, ale także okazja do dobrej zabawy przy muzyce i występach artystycznych. Wyłącznym partnerem imprezy jest Gemini Holding.

Wśród oficjalnych Partnerów merytorycznych SCF są również takie firmy jak AmRest, Apsys, CBRE, Colliers International, Cresa, i-systems, Nanovo, Nuvalu, Samsung, Ceetrus, oraz Gemini Holding. Wśród pozostałych Partnerów Forum są Lodolandia, Wrocławska Akademia Kulinarna, Hebe, City, IMS, czy Bomm.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY