LPP stawia na Tkalnię

LPP, polski lider branży odzieżowej zdecydował się na najem ponad 3,5 tys. mkw. na terenie nowo powstającego centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia w Pabianicach. Ofertę handlową galerii wzbogacą trzy marki z portfela spółki: Reserved, House i Sinsay.

– Umowy z grupą LPP to ważny krok w procesie komercjalizacji centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia. Od początku procesu komercjalizacji staramy się budować grono naszych najemców, w taki sposób, aby sprostać oczekiwaniom lokalnych klientów. Rozbudowana oferta modowa i obecność rozpoznawalnych marek takich jak Reserved, House i Sinsay to duży atut dla naszego projektu. Oczywiście nie zwalniamy tempa i aktualnie pracujemy nad finalizacją kolejnych umów najmu a co za tym idzie, poszerzeniem oferty handlowej galerii. Już niebawem będziemy mogli poinformować o kolejnych markach, które wzbogacą tenant mix Centrum Tkalnia – komentuje Paweł Bartosiak odpowiedzialny za komercjalizację obiektu z ramienia firmy The Blue Ocean Investment Group.

Reserved, House i Sinsay z salonami w Tkalni

LPP to polskie przedsiębiorstwo odzieżowe, które jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w segmencie fashion w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Grupa zarządza pięcioma rozpoznawalnymi markami modowymi tj.: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Posiada ponad 1,7 tys. salonów w 22 krajach na 3 kontynentach i zatrudnia ponad 25 tys. pracowników. Na terenie centrum handlowo rozrywkowego Tkalnia znajdzie się marka Reserved z bogatą ofertą modową dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a także House oferujący zarówno swobodne casualowe propozycje na każdą okazję, jak i najświeższe trendy modowe adresowane głównie do młodych kobiet i mężczyzn. W centrum nie zabraknie także oferty dla charakternych i ekspresyjnych nastolatek, które będą mogły poszukiwać modowych inspiracji w salonie Sinsay. Najmłodsza marka odzieżowa LPP zaprezentuje tam nową odsłonę wnętrz salonu zaprojektowaną pod hasłem Limitless. Szerokie wejście, architektura wnętrza, która nie odwraca uwagi od eksponowanego asortymentu i nowy klimat kojarzący się z młodością, na pewno przypadną do gustu młodym klientkom Sinsaya.

Otwarcie Tkalni w I połowie 2019 roku

W pierwszej połowie 2019 roku odbędzie się uroczyste otwarcie centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia. To najnowsza inwestycja spółki A&A – obiekt powstający na terenie dawnego zakładu Krusche&Ender o powierzchni ok. 12 tys. mkw., na terenie którego będzie zlokalizowanych ok 40 sklepów i 230 miejsc parkingowych. W obiekcie znajdzie się pierwszy w mieście multipleks kinowy pod szyldem Helios, a ponadto sklepy, których dotąd nie było w Pabianicach, m.in. Smyk, Empik, czy Hebe. Ofertę uzupełnią m.in. Media Expert, Play, CCC, Martes Sport i Pepco oraz pasaż spełniający funkcję rynku miejskiego, gdzie przewidziano miejsce również dla lokalnych przedsiębiorców. Obiekt dodatkowo zostanie połączony z polem golfowym A&A, a w budowie są już kolejne atrakcje – całoroczne Nowe Centrum Golfa wraz z grotą solną i tężnią z solanką oraz strzelnica sportowo-rekreacyjna.

Tkalnia jest projektem prezentowanym podczas Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl