Prezes Teletorium: miano trendsettera nowych technologii branży GSM zobowiązuje

m-kaczmarek-teletorium

Minął nieco ponad rok odkąd Teletorium postanowiło wdrożyć nową strategię rozwoju marki. Pierwsze efekty tych działań już są widoczne. Metamorfoza sieci dotyczy zarówno oferty, sklepów jak i nowo wprowadzonych usług.

Niekwestionowany lider w branży GSM wie jak zmienia się branża i jak na te zmiany reagować. Wieloletnia obserwacja rynku jednoznacznie pokazała, że konieczny jest rebranding marki oraz wprowadzenie nowych, „dotrzymujących kroku naszym czasom” standardów dotyczących obsługi klienta. Nie bez znaczenia było także pozyskanie Oficjalnego Promotora Marki, którym w lipcu tego roku został Grzegorz Łomacz – siatkarz naszej reprezentacji i mistrz kraju – podkreśla zarząd sieci Teletorium.

Najlepszym dowodem na to, że Teletorium nie „rzuca słów na wiatr” są nowości technologiczne, które Teletorium jako pierwsze zaprezentowało na polskim rynku.

Wirtualny Sprzedawca, Fashion Pointy w sklepach Teletorium

Wirtualny Sprzedawca, Fashion Pointy czy salon sprzedaży we wrocławskiej Magnolii stały się synonimem nowych trendów, które od kilku miesięcy przewijają się w informacjach z rynku retail.

Na oczach klientów Teletorium zmienia się w sieć nowoczesnych punktów handlowych i wciąż pracuje nad tym, by z ofertą i działaniami marketingowymi nie pozostawać w tyle. Niewątpliwie pomaga mu w tym Wirtualny Sprzedawca, z którym marka wychodzi naprzeciw najbardziej wymagającym klientom. Teletorium odeszło od nieuporządkowanej ekspozycji na rzecz minimalizmu. Jasne, eleganckie barwy brandu świetnie wpisują się w aktualne trendy.

Otwarcie nowoczesnego salonu sprzedaży w Magnolia Park we Wrocławiu stało się krokiem milowym w kwestii pozyskiwania nowych lokalizacji w najnowocześniejszych Centrach Handlowych w Polsce. Koncept, jak podkreśla zarząd sieci, przyciąga rzesze klientów, dla których „strzałem w dziesiątkę” okazało się połączenie zakupów online z  wygodą odbioru towaru w sklepie. Przestronny, nieprzeładowany ofertą produktową salon sprzedaży jest odpowiedzią na potrzeby współczesnego konsumenta, który zakupy chce robić szybko, a jeśli stacjonarnie, to nowoczesnym, harmonijnie zaaranżowanym miejscu.

Sklep internetowy Teletorium

Coraz większą popularnością cieszy się sklep internetowy Teletorium, który przeszedł ostatnio gruntowny „lifting”. Ma on teraz bogatszą ofertę, więcej funkcjonalności i ofert promocyjnych. Zrealizowany został w wersji responsywnej, dzięki czemu zakupy w Teletorium robić można wszędzie i o każdej porze. Na uwagę zasługuje także interaktywna gazetka, która znacznie ułatwia porównywanie produktów.

W najbliższym czasie firma odważnie planuje ekspansję maszyn vendingowych. Implementacja testowych egzemplarzy pokazała duże zapotrzebowanie na rozwiązania, które umożliwiają klientom zakupy „w biegu”. Koncept, oparty na wygodzie użytkowania i dostępności z dnia na dzień zyskuje coraz większe uznanie wynajmujących, franczyzobiorców i samych klientów.

– Jesteśmy dumni z tego, jak wiele innowacyjnych pomysłów wdrożyliśmy przez ostatni rok. Czeka nas dużo pracy, by przełożyć je w 100 proc. na realny biznes – mówi Marek Kaczmarek – Wiceprezes Zarządu spółki. – Miano „trendsettera nowych technologii branży GSM” zobowiązuje i doskonale o tym wiemy – dodaje.

Przypomnijmy, Teletorium to ogólnopolska sieć specjalistycznych punktów sprzedaży związanych z branżą GSM. Spółka należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne S. A. — jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie posiada ok. 250 punktów sprzedaży. Na ten rok planuje około 50 nowych otwarć.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl