Galeria Madison skomercjalizowana w 99 proc.

Trwa proces rekomercjalizacji Galerii Madison w Gdańsku. W listopadzie br. w galerii swoje sklepy otworzą supermarket Netto oraz Yasumi – największa w Polsce sieć Instytutów Kosmetycznych i SPA

Zmiany widać także w ofercie gastronomicznej Galerii Madison. Otoczenie biurowców, nowe obiekty mieszkaniowe a także powstająca w najbliższym sąsiedztwie nowa dzielnica biurowa oraz osiedle mieszkalne, Młode Miasto przyczyniło się do położenia większego nacisku na szeroki wachlarz usług oraz rozbudowaną ofertę lunchową. Z tą myślą grono najemców strefy gastronomicznej w październiku uzupełni nowa na lokalnym rynku marka street food – Burgerland Meat and Vege posiadający w swojej ofercie burgery mięsne i wegetariańskie a także szeroki wybór przekąsek, sałat, posiłków fitfood.

– Celem prowadzonych obecnie zmian – zarówno pod względem aranżacji przestrzeni jak i dostępnych marek jest jeszcze lepsze dopasowanie oferty galerii do potrzeb najbliższego otoczenia – mieszkańców – sąsiadów, pracowników pobliskich biurowców a także turystów. Zmiany remodellingowe, nowoczesny design podążający za skandynawskim wzornictwem i ideą slow retail są odpowiedzią na otaczające miasto i zmieniające się oczekiwania klientów. Wysoka komercjalizacja obiektu i odnawiane kontrakty potwierdzają jedynie fakt, że Madison cieszy niesłabnącą popularnością – komentuje Anna Thomas, Dyrektor Galerii Handlowej Madison

Modernizacja wnętrz Galerii Madison

– Modernizacje części wspólnych, zmiany w aranżacji wnętrz a także nowa strategia komercjalizacji obiektu była okazją na przeprowadzenie zmian także w lokalach najemców. Relokacje salonów w ostatnim czasie przeszli: Gatta, Subway, Grey Wolf, Fale Loki Koki i Ziaja a w kolejnych tygodniach swoją lokalizację zmieni także salon optyczny Optyk Pryzmat. Odświeżone zostały ponadto wnętrza salonów Ecco oraz Yes, dostosowując je do nowych konceptów marek. Po zmianach związanych z wymianą witryn sklepowych, nową powierzchnię handlową zyska w najbliższym czasie również drogeria Rossmann – mówi dla Retailnet Magdalena Dampc z-ca Dyrektora ds. Najmu.

Spójna strategia obiektu nastawiona na śródmiejskość i dopasowanie oferty do okolicznych mieszkańców i turystów a także prowadzone już od 2017 zmiany związane z remodelingiem galerii przełożyły się na utrzymanie wysokiej komercjalizacji obiektu.

Obecnie galeria jest wynajęta w 99 proc. Przyjazne rozmiary oraz nowa skandynawska architektura wnętrz czynią z niej idealne miejsce dla marek typu slow retail, ale również dla marek sieciowych, dla których istotna jest personalizacja usług – podkreśla Magdalena Dampc.

Nowe umowy najmu w Galerii Madison

Już w listopadzie do grona najemców Madisona dołączy supermarket Netto, który będzie pierwszym w Polsce sklepem marki zaprojektowanym wg nowej koncepcji architektonicznej, wprowadzanej obecnie w Danii. W nowym projekcie duńska sieć postawiła na wnętrza zaprojektowane w myśli filozofii hygge, oddając klientom przyjazną i komfortową przestrzeń handlową.

Plany uwzględniają zmianę kolorystyki i wykorzystanych materiałów a także emisję specjalnie przygotowanej muzyki – wszystko po to aby klienci czuli się tu jeszcze przyjemniej. W zakresie swojej oferty handlowej Netto postawiło na większy wybór, owoców, mięs, pieczywa oraz żywności typu convenience. Marka zapowiada, że w nowym asortymencie klienci znajdą także produkty nawiązujące do lokalności miejsca. Otwarcie Netto zaplanowana na połowę listopada br. – zapowiada Anna Thomas Dyrektor Galerii Handlowej Madison.

Kolejną nową marką, która także w listopadzie dołączy do najemców Galerii Madison będzie Yasumi – największa w Polsce sieć Instytutów Kosmetycznych i SPA z 13-letnią tradycją. Jak podkreśla zarząd galerii, Yasumi doskonale uzupełni ofertę Health & Beauty i będzie z pewnością jedną z ulubionych destynacji dla turystów, odwiedzających Gdańsk także w celach medycznych.

Ponad 100 sklepów w gdańskim Madisonie

Przypomnijmy, Madison to śródmiejska galeria handlowa o całkowitej powierzchni najmu 30 tys. mkw., zlokalizowana w ścisłym centrum Gdańska. Oferta obejmuje ponad 100 popularnych marek sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych zlokalizowanych na pięciu poziomach. Wśród najemców znajdują się m. in.: New Yorker, Douglas, W.Kruk, Orsay, Reserved, Mohito i Wólczanka. Do dyspozycji klientów jest też Fitness Klub Calypso, centrum medyczne z kliniką i laboratoriami Invicta oraz część biurowa.

Zarządcą obiektu jest Javin Investments Sp. z o.o., a za komercjalizację odpowiada Cream Sp. z o. o.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl