Salon S’portofino w Warszawie w nowej odsłonie

Wnętrze warszawskiego salonu  S’portofino zyskało zupełnie nową aranżację. 10 września br. marka otworzyła swój salon po kilkutygodniowym remoncie.

Powierzchnię 150 mkw. wypełniono najnowszymi kolekcjami marek premium. Wnętrze salonu zostało utrzymane w stonowanych barwach, stanowiących idealne tło dla zróżnicowanego asortymentu. Nowe możliwości ekspozycyjne pozwoliły bardzo dobrze wyeksponować marki debiutujące w ofercie S’portofino w tym sezonie, niejednokrotnie niedostępne w żadnych innych miejscach w Polsce.

Nowoczesne rozwiązania S’portofino

Salon S’portofino zlokalizowany jest na I piętrze warszawskiego domu mody. Pozostał w swojej dotychczasowej lokalizacji – w pobliżu takich salonów premium jak Tommy Hilfiger czy Calvin Klein Jeans oraz foodcortu.

W nowej przestrzeni postawiono przede wszystkim na nowoczesne rozwiązania technologiczne. Nad ladą umiejscowiono duży ekran multimedialny, wprowadzający za pomocą video odpowiedni nastrój wizualny, spójny z ofertą aktualnie prezentowaną w salonie. We wnętrzu znalazły się także dwa duże ekrany dotykowe. Umożliwiają klientom zapoznanie się z pełną ofertą multibrandu, sprawdzenie wyglądu danego produktu na modelu, zamówienie produktów do salonu bez potrzeby przedpłaty czy realizację zamówienia internetowego z dostawą do domu.

Salon S’portofino w Warszawie
Salon S’portofino w Warszawie

W salonie powiększono strefę przymiarek oraz strefę lifestyle. Zostały one przeniesione na tyły salonu, tak aby klienci mogli w ciszy podjąć decyzje zakupowe. Nowe wnętrze zostało zaprojektowane przez poznańską Pracownię Projektową Sucharski, w zgodzie z najnowszymi trendami i udogodnieniami.

Sześć salonów sieci

S’portofino to multibrand skupiający w swoim portfolio modowe i sportowe marki premium. Od dziesięciu lat swoją wyselekcjonowaną ofertę dedykuje miłośnikom sportu, ale także osobom ceniącym wysoką jakość oraz niepowtarzalne wzornictwo. W salonach stacjonarnych oraz sklepie online dostępnych jest ponad 80 marek z najwyższej, światowej półki.

Kolekcje sprzedawane są w sklepie internetowym oraz w salonach stacjonarnych w topowych lokalizacjach w Polsce. Marka posiada sześć salonów, które znajdują się w poznańskim Starym Browarze, warszawskim Domu Mody Klif, wrocławskim Domu Handlowym Renoma, katowickim Centrum Handlowym Silesia, trójmiejskiej Galerii Klif oraz w Hotelu SPA Dr Irena Eris w Polanicy Zdrój.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl