CL – Chantelle Lingerie – nowy koncept sklepów jesienią zadebiutuje w Polsce

– Według mnie najbliższe określenie na tego typu format to: studio kreatywne. Cała przestrzeń zaaranżowana będzie nowocześnie i z dużą dbałością o detale – mówi Kamila Gawędzka, Country Manager Chantelle na Polskę. Pierwszy sklep CL – Chantelle Lingerie otwarty zostanie w warszawskim CH Arkadia na przełomie października i listopada 2018 roku.

Producent bielizny Chantelle Groupe zmienia nazwę na Chantelle Lingerie – w skrócie CL. Wprowadza też nowy koncept sklepów i nowe marki, które zadebiutują na polskim rynku na przełomie 2018 i 2019 roku. Ta zmiana to część globalnego rebrandingu założonej we Francji Grupy Chantelle, której tradycja sięga 1876 roku.

Debiut w Polsce

CL – Chantelle Lingerie to nowy koncept sklepów, które otwierane będą na całym świecie. Nowe sklepy pod znakiem CL – Chantelle Lingerie zbiorą pod jednym dachem całą ofertę i różnorodne marki, produkowane dziś przez francuską firmę. To da klientom swobodę wyboru, jeśli chodzi o styl i ceny. Sklepy CL pojawią się także w Polsce.

– To nowość w polskim handlu. Chcemy połączyć elegancką atmosferę i profesjonalizm obsługi, które dotąd kojarzyło się tylko z butikiem, z asortymentem właściwym dla dużych sklepów, obecnych w centrach handlowych. Według mnie najbliższe określenie na tego typu format to: studio kreatywne. Cała przestrzeń zaaranżowana będzie nowocześnie i z dużą dbałością o detale, które mają stworzyć zachęcającą, ale też niezobowiązującą atmosferę dla naszych klientów – mówi Kamila Gawędzka, Country Manager Chantelle na Polskę.

Salon Chantelle Lingerie - CL
Salon Chantelle Lingerie – CL

W tej chwili w Polsce firma prowadzi 14 butików pod nazwą Chantelle Lingerie Brands Since 1876 w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy, Trójmieście i na Śląsku. Nowy koncept CL – Chantelle Lingerie będzie zajmował powierzchnię dwa razy większą niż standardowy butik (do 120 mkw.). Pierwszy sklep otwarty będzie w CH Arkadia na przełomie października/listopada bieżącego roku, a wraz z nim do Polski wejdą nowe marki znane już części młodszych klientek.

Pierwszy sklep CL – Chantelle Lingerie otwarty został w listopadzie 2017 roku w prestiżowym centrum handlowym CityLife w Mediolanie.

Nowa nazwa to Chantelle Lingerie – w skrócie CL

“Designed by CL” to nowy znak jakości w świecie kobiecej mody. Napis ten będzie łączył wszystkie marki Grupy, w tym najbardziej popularne w Europie: Chantelle, Chantal Thomass, Passionata, Livera, Darjeeling oraz Femilet. – Nasza dewiza od pokoleń pozostaje niezmienna – produkujemy najlepszą bieliznę, w której kobieta może czuć się pewnie i komfortowo. Każda innowacja, którą wprowadzamy, skupia się na podkreślaniu piękna ciała i dobrym samopoczuciu klientek – mówi Patrice Kretz, dyrektor zarządzający CL.

Chantelle Lingerie to firma tworząca bieliznę w różnorodnych stylach, tak jak różne są kobiece potrzeby. 50 proc. sprzedaży odbywa się poza granicami rodzinnej Francji. Produkty Chantelle można kupić w 240 własnych sklepach i butikach (m.in. w Danii, Niemczech, Holandii, Francji, USA, na Tajwanie i w Australii). W Polsce sieć sprzedaży obejmuje 14 butików. Sprzedaż prowadzona jest w Internecie przez 9 własnych sklepów inernetowych. Roczne obroty CL to 400 mln euro.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl