Promenada przygotowana do reotwarcia. Nowe wizualizacje

Intensywne prace związane z modernizacją jednego z flagowych centrów handlowych Grupy Atrium dobiegają końca. Wkrótce do dyspozycji klientów Atrium Promenada zostanie oddana zupełnie nowa strefa foodcourtowa – Republika Smaku – a także Aleja Fontann z flagowymi sklepami i salonami modowymi.

Unikatowa architektura i nowoczesny design Atrium Promenada

Obiekt po modernizacji będzie wyróżniać się unikatową na skalę europejską architekturą i nowoczesnym designem nawiązującym do najlepszych domów towarowych – Grand Magazin – światowych stolic mody, takich jak Paryż, Mediolan, Londyn i Nowy Jork. Efektem kolejnego etapu stylowej metamorfozy centrum – prowadzonej od 2015 roku szeroko zakrojonej modernizacji i rozbudowy obiektu – jest przemiana pasażu głównego w wyjątkową pod względem architektury i atmosfery przestrzeń Alei Fontann. Już niedługo zaprezentują się w niej flagowe sklepy i salony modowe w najnowszych konceptach, w tym polskie premiery międzynarodowych marek.

Atrium Promenada wzbogaci się również o dobudowaną strefę food courtu – Republikę Smaku. W nowej przestrzeni znajdzie się 11 popularnych konceptów restauracyjnych, z uzupełniającym się menu, w którym znajdą się dania z różnych stron świata.

Atrium Promenada
Atrium Promenada

Efektowna aranżacja w stylu retro wyróżnikiem Atrium Promenada

Nowa przestrzeń zaaranżowana zostanie efektownie w stylu retro, przywodzącym na myśl elegancki szyk dawnych francuskich bistr i w stylu boho, bliskim niezobowiązującemu klimatowi nowojorskich knajpek. Akcent intensywnych kolorów pobudza apetyt i podkreśla wielkomiejską atmosferę. Industrialne elementy, neonowe napisy i przestrzenne znaki zabierają uczestników do street foodowych, gwarnych kosmopolitycznych destynacji, a stylowe lampy i kolorowe neony przyjemnie oświetlają wnętrza, tworząc niezapomniany ambience.

Atrium Promenada
Atrium Promenada

Przypomnijmy, Atrium Promenada, flagowy obiekt Grupy Atrium, od 2015 roku przechodzi metamorfozę. Prace związane z wieloetapową przebudową i rozbudową centrum odbywają się bez wyłączania przebudowywanych części obiektu z użytku. Obiekt ma 44,3 tys. mkw. powierzchni handlowej i ponad 180 sklepów i lokali usługowych. Wśród nich znajdują się tak znane i prestiżowe marki, jak Zara, United Colors of Benetton, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Royal Collection, Simple, Stefanel, Tru Trussardi, Wittchen, H&M, TK Maxx, Pandora, Apart, W. Kruk, Lanoro, Triumph, Calzedonia, Intimissimi, Etam, Sephora, Douglas, The Body Shop, MAC Cosmetics, L’Occitane, iSpot czy Rosenthal. W obiekcie mieści się również przychodnia centrum medycznego Enel-Med, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, klub fitness Zdrofit i 13-salowe kino Cinema City. Atrium Promenada posiada ponad 1,7 tys. miejsc parkingowych.

Atrium w Polsce

Atrium posiada w Polsce 21 centrów handlowych o łącznej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej 517 400 mkw. Rok 2017 spółka zamknęła z przychodem z najmu brutto na poziomie 100,345 mln euro. W Polsce zlokalizowanych jest 9 kluczowych obiektów Atrium. Należą do nich: Atrium Promenada, Atrium Targówek i Atrium Reduta w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Felicity w Lublinie, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Koszalin, Atrium Copernicus w Toruniu i CH Focus w Bydgoszczy.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl