Sale Zabaw Fikołki rozwijają sieć poza Warszawą

Szósta Sala Zabaw Fikołki powstała w centrum handlowym zlokalizowanym w Płocku. To już drugi obiekt poza aglomeracją warszawską.

Sala Zabaw Fikołki w Płocku znajduje się w Galerii Mazovia. Od uruchomienia lokalu 30 września w ciągu 10 dni Salę Zabaw odwiedziło ponad 2,5 tys. dzieci.

– Fikołki w Płocku to nasza druga lokalizacja poza Warszawą. Pierwszą był Wrocław, a kolejną będzie obiekt, który w listopadzie ruszy w nowo otwartym Centrum Handlowym Nowa Stacja Pruszków – mówi Bertrand Jasiński, prezes spółki Sale Zabaw Fikołki.

Ponad 1 tys. mkw. powierzchni

Lokal w Galerii Mazovia liczy ponad 1 tys. mkw. powierzchni, na której znajduje się arena laserowa i labirynt laserowy, ścianki wspinaczkowe, sale urodzinowe, sale do warsztatów tematycznych i 3-poziomowa konstrukcja do zabawy. Rodzice mają do dyspozycji kawiarnię, a najmłodsze dzieci kącik malucha. Fikołki wzmacniają rodzinny charakter Galerii Mazovia i pozostają otwarte przez 7 dni w tygodniu, także w niedziele niehandlowe.

– Nasz koncept idealnie wpisuje się w strategię rodzinnych centrów handlowych, które poszerzają grono najemców z kategorii rozrywka – dodał Bertrand Jasiński,

Format Fikołków jako centrum rozrywki i edukacji został opracowany wiosną 2015 roku. Przez dwa pierwsze lata sieć skupiała się na rozwoju w stolicy, gdzie Sale Zabaw powstały w centrach handlowych: Arkadia, Alto Wilanów, Ferio Wawer, Galeria Północna. Pierwsze otwarcie poza Warszawą miało miejsce w CH Wroclavia we Wrocławiu. Atrakcje Fikołków są skierowane do dzieci i młodzieży. Aktualnie dodawane są nowe atrakcje takie jak areny laserowe oraz strefy VR. Oprócz rozrywki Fikołki organizują także dodatkowe zajęcia ogólnorozwojowe oraz warsztaty hobbystyczne. W ofercie sieci są urodziny dla dzieci, imprezy firmowe, produkty dla przedszkoli i szkół.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl