Nowe marki w łódzkiej Sukcesji

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja w Łodzi rozszerzyło ofertę handlową, usługową i gastronomiczną. Wśród nowych najemców dominują marki nieobecne dotychczas w Łodzi.

Właścicielem obiektu jest Fabryka Biznesu. sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi.

Na uruchomienie właśnie w Sukcesji pierwszego na łódzkim rynku firmowego sklepu stacjonarnego zdecydowała się marka KFD, największy w Polsce sprzedawca odżywek, suplementów diety i akcesoriów dla sportowców.  Sklep, usytuowany na poziomie 0, będzie otwarty w najbliższą sobotę, 13 października.

Na poziomie -1 ulokował się natomiast jedyny w Łodzi  salon sieci DlaSpania. Na powierzchni 340 mkw. oferuje m.in. łóżka w różnych stylach, materace polskich i zagranicznych producentów, kołdry oraz wiele innych akcesoriów sypialnianych. Klienci mogą przetestować dostępne produkty w domach. Salon świadczy usługi dowozu, montażu i doradztwa. Pod szyldem DlaSpania funkcjonują łącznie 52 sklepy – w Polsce oraz w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.

Ofertę usługową na poziomie 1 wzbogaciła ekologiczna Pralnia Łódka, pierwszy łódzki lokal tej marki. Oprócz prania i prasowania garderoby (w tym z dojazdem do klienta) proponuje maglowanie, poprawki krawieckie i czyszczenie dywanów.

O dwa nowe lokale powiększyła się strefa gastronomiczna – naleśnikarnię Golden Crepes (w menu znajdują się naleśniki i wytrawne, i słodkie) oraz bar Sushi GO, oferujący różnorodne zestawy sushi na miejscu i na wynos.

45 tys. mkw. powierzchni najmu

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja powstało blisko ścisłego centrum Łodzi, w sąsiedztwie m.in.: Expo Łódź, Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ i  nowych osiedli mieszkaniowych. Na ponad 128 tys. mkw. powierzchni użytkowej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu znajdują się galeria handlowa ze strefą food court i część rozrywkowa m.in. z najnowocześniejszym w Łodzi 9-salowym kinem sieci Helios. Klienci mają do dyspozycji dwupoziomowy parking na ponad 1 tys. miejsc. Inwestorem jest Fabryka Biznesu, a za zarządzanie obiektem i komercjalizację odpowiada spółka REM Sukcesja.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.