Quiosque otwiera dwa nowe salony franczyzowe

Marka odzieżowa Quiosque jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży poprzez otwarcia punktów w kolejnych miastach. Właśnie ruszył nowy salon marki w Poczesnej koło Częstochowy zlokalizowany w Centrum Handlowym Auchan. Wcześniej, na mapie sklepów Quiosque, pojawił się punkt franczyzowy w Policach w Galerii Hosso.

Nowo otwarty salon franczyzowy Quiosque w Galerii Hosso w Policach zajął lokal o powierzchni 80,70 kw. Natomiast punkt marki również franczyzowy zlokalizowany w Centrum Handlowym Auchan Poczesna dysponuje powierzchnią 100,18 mkw. Obecnie sieć salonów Quiosque liczy około 170 sklepów w kraju.

Quiosque w miasta powyżej 50 tys. mieszkańców

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys.zł do 2,5 tys. zł na 1 metr kwadratowy netto.

Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości, jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl