Rusza nowa kawiarnia Starbucks w Atrium Promenada

Starbucks umacnia swoją pozycję w Polsce i otwiera kolejną, już 68 kawiarnię. Tym razem będzie to druga kawiarnia sieci w Centrum Handlowym Atrium Promenada w Warszawie. Wizyta w tej restauracji, podobnie jak w nowej części Promenady, zapewni pełnię estetycznych i sensorycznych wrażeń. Wyjątkowy wystrój kawiarni, w tym specjalna rzeźba wykonana z metalu, wpisuje się w projekt rozbudowy centrum handlowego według najnowszych konceptów aranżacji wnętrz.

Kawiarnia zostanie otwarta w środę 17 października. Restauracja znajdzie się na 1 piętrze w rozbudowanej i odświeżonej strefie gastronomicznej Centrum Handlowego Atrium Promenada przy ulicy Ostrobramskiej 75 C w Warszawie. Nowy lokal znajduje się w atrakcyjnej lokalizacji, w której Starbucks spodziewa się częstych wizyt swoich fanów.

– Bardzo cieszymy się z tego, że możemy poszerzyć naszą ofertę dla Gości i oprócz dotychczasowej lokalizacji na parterze otworzyć drugą kawiarnię Starbucks w Centrum Handlowym Atrium Promenada. Podróż zmysłów, w którą wybiorą się klienci nowej części Promenady jest również istotnym elementem unikalnego kawowego doświadczenia oferowanego w naszych restauracjach. – mówi Mateusz Sielecki, Dyrektor Regionalny Starbucks na Polskę i Bałkany.

Starbucks z lokalem o powierzchni 130 mkw.

Nowo otwarta kawiarnia o powierzchni 130 mkw. to łącznie 60 miejsc siedzących dla gości, w tym 20 dostępnych na patio zlokalizowanym w części wspólnej Atrium Promenada. W centralnej części kawiarni został wbudowany bar umożliwiający gościom obserwowanie Coffee Masterów przygotowujących napoje. W nowoczesnym wnętrzu zastosowano stonowaną kolorystykę i nastrojowe oświetlenie. Na ścianach kawiarni znajdą się prace artystów nawiązujące do uprawy kawy. Dodatkowym elementem wystroju jest specjalna, malowana ręcznie rzeźba wycięta z metalu. Nawiązuje ona do uprawy kawy 100 proc. Arabica na plantacjach położonych wysoko w górach.

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy.

Ponad 1,6 tys. restauracji w portfolio AmRest Holdings

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie Spółka zarządza ponad 1600 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 16 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii,  Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Austrii, Niemczech i Chinach.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl