Żabka rozwija się w różnorodnych lokalizacjach

Sklepy sieci Żabka można znaleźć już nie tylko w osiedlowych blokach, centrach miast czy w pobliżu węzłów komunikacyjnych.

W tym roku Żabka otworzyła swoje placówki m.in. w Hotelu Hampton by Hilton czy warszawskim metrze. Żabka stawia również na rozwój sklepów sezonowych, których w tym roku w nadmorskich kurortach było aż 12. Najnowszym trendem jest otwierania lokali m.in. w nowoczesnych biurowcach.

– Naszym zadaniem jest być blisko klientów i odpowiadać na ich potrzeby. Realizujemy tę misję dzięki korzystnym lokalizacjom m.in. w nowoczesnych biurowcach czy centrach biznesowych, w których Żabki stanowią odpowiedź na potrzeby zarówno lokalnych społeczności jak i pracowników biur, chcących zrobić szybkie zakupy na śniadanie, obiad czy kolację. Dużą popularnością cieszy się także oferta Żabka Café ze świeżo mieloną kawą czy ciepłymi przekąskami jak np. hot dogi. Z satysfakcją patrzymy na rozwój współpracy z deweloperami, którzy dostrzegają zmiany zachodzące w naszych sklepach  – komentuje Waldemar Lisiewicz Dyrektor Ekspansji.

„Sklep jutra” – wizja transformacji sieci handlowej Żabka

Naszpikowany nowoczesnymi technologiami i rozwiązaniami „sklep jutra” został zaprezentowany z okazji jubileuszu 20-lecia obecności Żabki na polskim rynku. Pierwszy sklep w tym formacie ma zostać uruchomiony w ciągu kilku najbliższych miesięcy. Partnerem projektu jest m.in. Microsoft i Nanovo.

„Sklep jutra” to śmiała wizja firmy Żabka dotycząca rozwoju swojej sieci handlowej, która łączy różnorodne rozwiązania technologiczne. Jest ona efektem szczegółowej analizy zmieniających się zachowań i potrzeb klientów korzystających z różnorodnych kanałów komunikacji oraz cyfrowych i tradycyjnych punktów handlowych. Łączy innowacyjne rozwiązania, które składają się na nowoczesną placówkę handlową odpowiadającą na oczekiwania klienta 5.0. „Sklep jutra” wykorzystuje szereg rozwiązań, które dotyczą zarówno logistyki sieci handlowej i konkretnego sklepu, zarządzania dostępnością towaru oraz samego procesu zakupów i doświadczenia klienta. Koncepcja zakłada również aktywne wykorzystanie sztucznej inteligencji, która priorytetyzuje informacje i wybiera odpowiedni przekaz według miejsca czy oczekiwań nabywcy. W rezultacie klient znajdzie w sklepie produkt, którego potrzebuje i kupi go w sposób dla siebie najwygodniejszy, w dowolnym kanale.

Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 5215 placówek prowadzonych przez przeszło 3500 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Sklepy tej sieci są odwiedzane codziennie przez 2 miliony klientów a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W nowym formacie, wzbogaconym o szeroki wachlarz usług dodatkowych, funkcjonuje już 2500 sklepów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl