Tchibo: sklep stacjonarny zastąpił pop-up store

W połowie października we Wrocław Fashion Outlet otwarty został salon stacjonarny marki Tchibo. Ma 135 mkw. powierzchni. Wcześniej Tchibo prowadziło w tym centrum sklep typu pop-up.

Via Outlets, przejmując obiekt pod koniec 2016 roku, postawiła sobie za cel dostosowanie Wrocław Fashion Outlet do wysokich standardów obowiązujących w swoim europejskim portfolio.

– Chcemy, żeby nasi klienci mogli liczyć na podobne udogodnienia: cieszyć się z przestrzeni handlowej dostosowanej do ich potrzeb, w której dokonają zakupów w sklepach popularnych, międzynarodowych marek. Dlatego intensywnie przekształcamy nie tylko wnętrza, ale także redefiniujemy brand mix. Przykład? 12 października został otwarty sklep marki Tchibo, dotychczas funkcjonującej w naszym centrum w koncepcie pop-up store – komentuje Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet.

W III kwartale 2018 r. do grona marek dostępnych we Wrocław Fashion Outlet dołączyły kolejne: Lacoste, W. Kruk i restauracja Pasibus. We wrześniu drzwi dla klientów otworzył także zmodernizowany i dwukrotnie powiększony salon Nike.

Tchibo rozwija się online i offline

Pierwszy sklep Tchibo został otwarty w Hamburgu w 1955 roku. Obecnie marka posiada już ponad 1000 sklepów na całym świecie. Ponadto w 9 krajach Europy, w tym w Polsce, oferuje także sprzedaż w sklepach internetowych. Łącznie posiada ok. 4 mln aktywnych klientów online na Starym Kontynencie.

W Polsce Tchibo prowadzi ponad 50 sklepów stacjonarnych zlokalizowanych w ponad 25 miastach. Część z nich zlokalizowana jest w galeriach handlowych, inne przy ulicach. W ramach rozwoju sprzedaży w modelu omnichannel, sieć oferuje w naszym kraju darmową usługę click and collect. Oznacza to, że klient może kupić wybrany asortyment w sklepie internetowym, a następnie osobiście odebrać go w wybranym przez siebie salonie stacjonarnym.

Wrocław Fashion Outlet

Wrocław Fashion Outlet to największe modowe centrum outletowe w Polsce południowo-zachodniej. Na prawie 18 tys. metrów kwadratowych powierzchni znajduje się ponad 90 światowych i polskich marek, wśród nich: New Balance, Adidas, Nike, Levi’s, Lacoste, Marc O’Polo i Calzedonia. Przez cały rok we Wrocław Fashion Outlet można skorzystać z cen niższych nawet do 70 proc. w porównaniu z cenami pierwotnymi. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1,2 tys. miejsc pozwalają klientom w dogodny sposób cieszyć się dostępnymi promocjami.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl