Quiosque otwiera nowy salon i poszukuje kolejnych lokalizacji

Dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa Quiosque otworzyła kolejny nowy salon własny. Od połowy października sklep Quiosque działa w Głogowie.

Salon w Głogowie jest zlokalizowany w Galerii Glogovia i ma powierzchnię 129 mkw. Jest to salon własny marki.

– Naszym zdaniem Głogów to miejsce z ogromnym potencjałem dla Quiosque Idealnie wpisuje się w strategię rozwoju firmy ponieważ chcemy być obecni zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji Quiosque.

Quiosque rozwija sklepy własne i franczyzowe

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500 zł do 2 500 zł netto na 1 mkw.

Marka jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży poprzez otwarcia punktów w kolejnych miastach. W październiku ruszył m.in. nowy salon marki w Poczesnej koło Częstochowy zlokalizowany w Centrum Handlowym Auchan. Wcześniej, na mapie sklepów Quiosque, pojawił się punkt franczyzowy w Policach w Galerii Hosso.

Nowo otwarty salon franczyzowy Quiosque w Galerii Hosso w Policach zajął lokal o powierzchni 80,70 mkw. Natomiast punkt marki również franczyzowy zlokalizowany w Centrum Handlowym Auchan Poczesna dysponuje powierzchnią 100,18 mkw. Obecnie sieć salonów Quiosque liczy około 170 sklepów w kraju.

Quiosque: specjalna oferta dla klientów

Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl