Miniso otwiera flagowy salon w stolicy. W planach kolejne lokalizacje

Azjatycka marka Miniso ma już trzy sklepy w centrach handlowych na terenie kraju, w Poznaniu, Katowicach i Łodzi. Do końca roku spółka planuje powiększyć sieć o kolejne lokalizacje.

– 19 października otwieramy flagowy salon Miniso w Warszawie. Nowy punkt o powierzchni ok. 200 mkw. ruszy w Domach Towarowych Wars Sawa Junior przy ul. Marszałkowskiej – mówi redakcji Retailnet.pl Karolina Romanowska, Business Development Manager Assistant, Miniso Lifestyle Sp. z o.o.

Sieć sklepów Miniso została założona przez japońskiego projektanta Junya Miyake i chińskiego przedsiębiorcę Ye Guofu. W sklepach marki można znaleźć mnóstwo zabawnych drobiazgów, użytecznych gadżetów oraz artykułów codziennego i niecodziennego użytku. W Polsce za rozwój sieci sklepów odpowiada firma Miniso Lifestyle Sp. z o.o.

Na celowniku duże miasta

Pierwszy sklep marki w Polsce, został otwarty w połowie 2018 roku, w centrum handlowym Posnania. Kolejne punkty powstały również w centrach handlowych: w łódzkiej Manufakturze i  Galerii Katowickiej w Katowicach.

Firma Miniso Lifestyle planuje otwierać sklepy o powierzchni około 150 mkw. w centrach handlowych zlokalizowanych w dużych miastach. – Mamy już wybrane lokalizacje dla kolejnych sklepów Miniso, także jeszcze w tym roku planujemy nowe otwarcia  – dodała Karolina Romanowska.

Ponad 2,6 tys. sklepów Miniso na świecie

Firma Miniso została założona w 2013 roku przez japońskiego projektanta Miyake Jyunya i chińskiego przedsiębiorcę Ye Guofu. MIniso to sieć sklepów detalicznych, która specjalizuje się w produktach gospodarstwa domowego i dóbr konsumpcyjnych, w tym kosmetyków, materiałów piśmiennych, zabawek.

Obecnie Miniso aktywnie rozwija się na całym świecie. Firma podpisała strategiczne umowy o współpracy z ponad 60 krajami i regionami, takimi jak Stany Zjednoczone, Kanada, Australia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Singapur, Hongkong (Chiny), Makau (Chiny). Obecnie w ramach sieci Miniso dział ponad 2,6 tys. sklepów na całym świecie. Marka rozwija się w tempie 80-100 sklepów miesięcznie.

Firma ma główną siedzibę w Guangzhou w Chinach. W 2015 r. globalne przychody Miniso wyniosły 750 mln USD, w 2016 r. 1,5 mld USD, a w 2017 r. kształtowały się na poziomie 1,8 mld USD.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl