Frisco.pl zmienia prezesa i stawia na dalszy rozwój

Grzegorz Bielecki, który dotychczas pełnił funkcję członka zarządu Frisco.pl, został mianowany prezesem spółki. Zastąpił na tym stanowisku Katarzynę Kazior, która w sierpniu 2018 Katarzyna Kazior objęła stanowisko chief digital officera w firmie Żabka Polska.

Grzegorz Bielecki pełnił funkcję dyrektora operacyjnego i członka zarządu Frisco.pl od 6 lat. Wcześniej był wiceprezesem w firmie A.pl Internet S.A.

Katarzyna Kazior była prezesem Frisco.pl od października 2015 roku. Po trzech latach zdecydowała się na zmianę i postanowiła objąć stanowisko chief digital officera w Żabka Polska. Wcześniej pełniła m.in. funkcję dyrektora w Rocket Internet Poland, była także dyrektorem zarządzającym w Cuponation Poland i pracowała w McKinsey&Company oraz w Canal+. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Frisco zwiększa moce logistyczne

25 lipca w Klaudynie koło Warszawy odbyło się symboliczne wmurowanie kamienia węgielnego pod nowym magazynem Frisco.pl, który będzie najnowocześniejszym w Polsce obiektem do obsługi zamówień zakupów spożywczych z dostawą do domu. Inwestycja jest odpowiedzią na dynamicznie rosnące zainteresowanie usługą i ogromny potencjał rozwoju e-grocery w Polsce.

Oficjalne otwarcie magazynu i przenosiny z dotychczasowej lokalizacji przewidziane są na połowę 2019 roku. Nowy magazyn Frisco.pl zajmować będzie 11 tys. m. kw., co odpowiada powierzchni większego hipermarketu, pozwoli na obsługę znacznie większej liczby klientów niż dotychczas. Już teraz skala biznesu Frisco.pl pod kątem liczby kupujących odpowiada ok. 5 tradycyjnym hipermarketom, a nowa inwestycja pozwoli na przynajmniej czterokrotne zwiększenie tej skali w przyszłości.

Nowy magazyn pozwoli znacznie zwiększyć wydajność i produktywność pracy, skróci się czas pakowania zamówień i zmaksymalizuje poziom kontroli nad całym procesem kompletacji. W magazynie zostaną wykorzystane innowacyjne rozwiązania technologiczne i zaawansowana automatyka magazynowa. Dzięki temu Frisco.pl będzie mogło pochwalić się najwyższym na rynku poziomem kontroli nad procesem i zapasem magazynowym oraz nad jakością dostarczanych produktów, wzrośnie także komfort pracy pracowników obiektu. Produkty świeże będą przechowywane w czterech różnych strefach temperatur, a część z nich dostarczana będzie niezmiennie w modelu just-in-time. Zagwarantuje to ich najwyższą jakość i świeżość na dłużej, dokładnie tak jakby były dostarczane do domów klientów prosto z uprawy.

– Wyniki sprzedażowe pierwszego półrocza 2018 są dla nas bardzo satysfakcjonujące – komentowała Katarzyna Kazior, ówczesna Prezes Frisco.pl. – W każdym miesiącu tego roku udawało nam się utrzymać dynamikę wzrostu sprzedaży wartościowej około 40 proc. rdr. Cieszy nas duża stabilność tego wzrostu wynikająca ze zwiększającej się częstotliwości i regularności zakupów wśród naszych lojalnych klientów oraz stałego napływu nowych. Jest to bardzo dobra prognoza na przyszłość zarówno dla nas, jak i całej branży e-grocery. Tym bardziej z niecierpliwością oczekujemy na uruchomienie nowego magazynu, by móc zaspokoić rosnący popyt oraz dostarczać klientom nowe rozwiązania – dodała.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl