Costa Coffee: więcej kawiarni i nowa aplikacja

Costa Coffee

Sieć kawiarni Costa Coffee realizuje zapowiedzianą ekspansję na krakowskim rynku. W październiku otworzyła lokal w centrum miasta. Nowa kawiarnia pojawiła się na ulicy Grodzkiej 60, jednej z najstarszych ulic Krakowa. Poza otwieraniem kawiarni sieć inwestuje także w nową aplikację mobilną.

Costa Coffee zawitała na ulicę Grodzką w Krakowie, odchodzącą od Głównego Rynku miasta. Sieć zdecydowała się na lokal przy głównej ulicy, tzw. high street, tętniącej miejskim życiem, chętnie odwiedzanej również przez turystów. Ul. Grodzka stanowi część Drogi Królewskiej, którą niegdyś przejeżdżali polscy królowie udający się na Wawel. Jest to trzecia kawiarnia sieci Costa Coffee znajdująca się w bliskiej lokalizacji Głównego Rynku w Krakowie.

Ekspansja sieci Costa Coffee

Odwiedzający Costa Coffee mają możliwość skorzystania z oferty sieci kawiarni w dwóch połączonych salach o łącznej powierzchni 58 mkw. Pierwsza przeznaczona jest dla osób pragnących spędzić dłuższy czas rozkoszując się aromatycznymi kawami. Z drugiej sali, ze względu na zastosowanie high barów, z pewnością zadowoleni będą goście, którzy nie mają czasu na kawę na miejscu i odwiedzili lokal w celu zakupu kawy na wynos. W Costa Coffee na ulicy Grodzkiej zobaczymy również typowy dla lokali sieci ledon z hasłem ”Smoczna kawa” odwołującym się do symbolu tego miasta smokiem wawelskim.

Sieć kawiarni Costa Coffee stawia na aktywną ekspansję lokali przy popularnych, często uczęszczanych ulicach dużych miast. Ze względu na doskonałą jakość serwowanej kawy i dogodną lokalizację nowy lokal przy ulicy Grodzkiej stał się chętnie odwiedzaną kawiarnią w centrum Krakowa.

Nowa aplikacja i program lojalnościowy Costa Coffee

Również w październiku br. Costa Coffee wprowadziła nową aplkiację Costa App i zdigitalizowaną wersję programu lojalnościowego Costa Coffee Club. W celu zoptymalizowania programu lojalnościowego Costa Coffee dokonała fundamentalnych zmian w funkcjonowaniu dotychczasowego systemu. Całkowicie nowa postać Costa App to nie tylko wygoda dla klientów powszechnie korzystających z aplikacji mobilnych, ale również z nowych funkcji i niespodzianek. Costa Coffee Club od teraz będzie opierać działanie programu na 5 filarach, m.in. aplikacji mobilnej, gdzie nowo rejestrujący się goście otrzymają na start atrakcyjny pakiet 7 ziarenek oraz 5 kuponów o łącznej wartości 15 zł.  Zaś dzięki indywidualnie przypisanemu klientowi kodowi QR w łatwy sposób klient zamieni zebrane punkty na darmowy napój przygotowany przez baristę. Ponadto za sprawą funkcji geolokalizacji użytkownik w aplikacji znajdzie najbliższą kawiarnię w okolicy.

Wśród fundamentów nowego systemu można znaleźć również usprawnienia wspierające kontakt z klientami. Od października goście kawiarni Costy będą mogli zgłaszać swoje uwagi dotyczące programu lojalnościowego do call centre, zaś udoskonalenie komunikacji z beneficjentami aplikacji zapewni wprowadzenie nowego systemu zarządzania relacjami z klientami. Dodatkowo wszystkie ważne dla gości informacje będą dostępne na nowej, odświeżonej stronie internetowej kawiarni www.costacoffee.pl/coffee-club.

3,8 tys. kawiarni Costa Coffee na świecie i 150 w Polsce

Costa Coffee to globalna sieć kawiarni, założona w Londynie na początku lat 70. XX wieku przez włoskich braci Costa. Aktualnie Costa Coffee posiada ponad 3,8 tys. lokali na całym świecie, w tym  2,4 tys. w Wielkiej Brytanii, ponad 1,4 tys. w 31 krajach, a także prowadzi 8 tys. samoobsługowych urządzeń Costa Express.

W Polsce firma obecna jest od 2010 roku, gdzie prowadzi 150 kawiarni. Oferta kawiarni to nie tylko klasyczne czy sezonowe kawy, ale także bogata oferta produktów spożywczych, z których wiele przygotowywanych jest na miejscu w kawiarniach, w ramach projektu Jesz Fresh. Rocznie spółka otwiera około 20 nowych lokali zarówno w największych miastach Polski jak i tych mniejszych mających od 100 do 300 tys. mieszkańców. Obecnie ponad połowa kawiarni Costa Coffee w Polsce znajduje się w centrach handlowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl