Instytut zdrowia i urody w Galerii Madison

W połowie listopada, po raz pierwszy w swojej historii, Yasumi – największa w Polsce sieć Instytutów Kosmetologicznych i SPA, otworzy salon w przestrzeni centrum handlowego. Na debiut wybrano gdańską Galerię Madison – pierwszą „butikową” galerię handlową w Trójmieście.

Madison to przyjazny, kameralny obiekt zlokalizowany w centrum Gdańska. Galeria oferuje 28 tys. mkw. powierzchni i ponad 100 sklepów. Ale, jak podkreśla zarząd obiektu, Madison to nie tylko zakupy, to przede wszystkim komfortowa, śródmiejska przestrzeń z bogatą ofertą usług, także tych z sektora Health & Beauty, różnorodnych restauracji  i wygodnych stref relaksu dla klientów.

– Tutaj relaks wpisany jest w zakupy – mówi Iwona Ziemianowicz, Właścicielka Instytutu Yasumi w Sopocie i Madisonie  – W Galerii Madison tempo zakupów jest inne, a klient bardziej „slow” – dojrzały, świadomy, z jasno określonym celem wizyty, oczekujący sprawdzonych, a jednocześnie unikalnych rozwiązań w zakresie pielęgnacji i relaksu. Dla takich właśnie osób powstała sieć gabinetów kosmetologicznych Yasumi, co po japońsku znaczy „relaks/wakacje”. Charakter obiektu doskonale wpasowuje się w filozofię naszej marki – wysokiej jakości usług i dbałości o kontakt z klientem. W naszym Instytucie Zdrowia i Urody o powierzchni ponad 130 mkw. będzie można skorzystać z wielu specjalistycznych zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej, kosmetologii estetycznej, fizjoterapii i Day Spa – dodaje I. Ziemianowicz.

Oferta usług z zakresu zdrowia i urody w Galerii Madison

Instytut Zdrowia i Urody Yasumi uzupełni szeroką ofertę usług z zakresu zdrowia i urody, którą już teraz reprezentują w galerii drogerie, salon fryzjerski, studio manicure i pedicure, stylizacji rzęs, salon kosmetyczny, oraz centrum medyczne.

–  Nasi klienci to głównie świadome siebie, oczekujące wysokiej jakości produktów i usług kobiety, które cenią sobie ofertę unikalnych butików, jakość obsługi i piękne wnętrza – generalnie „shopping experience – komentuje Anna Thomas, Dyrektor Galerii Madison.

– Z myślą o ich potrzebach przeprowadziliśmy remodelling galerii Madison. Jest on widoczny zarówno w wyjątkowych konceptach obecnych w galerii (nowy format sieci spożywczej „Netto 3.0”, który charakteryzuje ekologia, nowoczesność, prostota w wystroju wnętrza i wygoda zakupów czy obecnie pierwszy Instytut Zdrowia i Urody Yasumi w przestrzeni galerii handlowej), jak i architekturze i wystroju wnętrz opartych o naturalne materiały, co tworzy komfortową, bezpieczną, niemalże domową przestrzeń handlową. Bardzo mnie cieszy, że Yasumi na debiut swojego Instytutu w obiekcie handlowym wybrał właśnie Madison. Potwierdza to, że wrażenia i emocje, jakich doświadcza klient podczas wizyty w centrum handlowym są coraz istotniejsze, a wybrana przez nas filozofia rozwoju obiektu zgodna z trendami „slow retail” jest słuszna – podsumowuje A. Thomas.

O Galerii Madison i Yasumi

Madison to śródmiejska galeria handlowa usytuowana w samym sercu Gdańska, skierowana do klientów ceniących sobie komfort, kameralną atmosferę zakupów w skandynawskich wnętrzach.  Na powierzchni 28 tys. mkw. znajduje się ponad 100 salonów modowych i punktów usługowych. Strefa gastronomiczna oferuje szeroki wybór kuchni – od azjatyckiej przez europejską po znane koncepty gastronomiczne tj. Subway, Pizza Hut czy Berlin Doner Kebap. Ofertę uzupełnia Fitness Klub Calypso, centrum medyczne z kliniką i laboratoriami Invicta oraz część biurowa. Obecnie Galeria wynajęta jest niemalże w 100%, a tenant mix tworzą m.in.: New Yorker, Rossmann, Douglas, W.Kruk, Orsay, Reserved, Mohito, Mango, Wólczanka, Molton, Intimissimi, Triumph, Big Star, Lee Wrangler, Ryłko, CCC, Wojas, 5-10-15, Coccodrillo, Home&You.

Zarządcą obiektu jest Javin Investments  Sp. z o.o., a za komercjalizację   odpowiada Cream   Sp. z o. o.

Yasumi to ogólnopolska sieć partnerskich Instytutów Zdrowia i Urody posiadających szeroką ofertę zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej, kosmetologii estetycznej, fizjoterapii, trychologii, dietetyki i Day Spa. Instytuty cechuje wysoki poziom świadczonych usług, innowacyjność, spójna kultura organizacyjna i optymizm. Marka Yasumi obecna na polskim rynku od 15 lat bazuje na własnych, sprawdzonych rozwiązaniach, przemyślanej strategii, odpowiednim doborze specjalistycznej aparatury kosmetologicznej i medycznej, naturalnych kosmetykach i procedurach zabiegowych inspirowanych japońską pielęgnacją.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl