A. Walczak, Dekada SA: nasze centra handlowe budują pozytywne doświadczenia

Dekada Konin

Rosnące oczekiwania klientów dyktują warunki istnienia i wyniki finansowe marek i sieci handlowych. Podstawą usprawnienia procesów sprzedaży i budowania pozytywnych doświadczeń klientów jest wpisanie się w system wartości i zachowań konsumentów, na które wpływa szereg subiektywnych czynników m.in. ich postrzeganie świata, potrzeby, zwyczaje i sposób podejmowania decyzji zakupowych oraz nawiązywania relacji z marką.

Jak podkreśla Aleksander Walczak, prezes Dekada SA, wszystkie projekty spółki pomyślane są tak, aby zaoferować klientom, to co zaspokaja ich podstawowe potrzeby w najdogodniejszym dla nich miejscu i czasie.

Istnieje pewien uniwersalny model hierarchii potrzeb warunkujących i kształtujących sposób życia, systemy wartości i relacji. Do najbardziej podstawowych z nich należą te wynikające z funkcji życiowych – jedzenia, picia, schronienia i odpoczynku, poprzez zdrowie, przynależność i uznanie, aż po samorealizację, znajdującą się na szczycie potrzeb. Każda marka odpowiada na jedną lub kilka potrzeb znajdujących się w tej hierarchii, a w przypadku centrum handlowego jego tenant mix powinien odpowiadać na jak największą ich liczbę – od podstawowej oferty po tę zaspokajającą potrzeby wyższe zarówno w sferze materialnej jak i emocjonalnej.

Prezes Dekady: rozbudowujemy i modernizujemy centra, wzbogacamy ofertę o obecność marek z oczekiwanych segmentów

– W pierwszej kolejności to właśnie odpowiedź na potrzeby klienta zarówno na poziomie samej przestrzeni handlowej, dostępności, asortymentu jak i obsługi klienta buduje relacje konsumenta z marką i jego pozytywne doświadczenia. Centra handlowe Dekada pomyślane są tak, aby zaoferować klientom, to co zaspokaja ich podstawowe potrzeby w najdogodniejszym dla nich miejscu i czasie. Nasze obiekty zlokalizowane są w centrach miast czy osiedli naturalnie wpisując się w rytm życia konsumentów. Stawiamy na wygodę, oszczędność czasu i dostępność najpotrzebniejszych produktów, ale też na bieżąco śledzimy potrzeby klientów i dostosowujemy do nich obiekty. Rozbudowujemy i modernizujemy centra, wzbogacamy ofertę o obecność marek z oczekiwanych segmentów, czy jest to moda, sport czy DIY. Wprowadzamy dodatkowe udogodnienia jak stacje ładowania pojazdów, paczkomaty, a jeśli taka jest potrzeba mieszkańców również laboratorium diagnostyczne czy przedszkole dla dzieci jak ma to miejsce w Dekadzie w Krakowie. Zagospodarowujemy także przestrzeń miejską tworząc zintegrowane centra handlowo-komunikacyjne. Projekt łączący pod jednym dachem sklepy i dworce to udogodnienie dla podróżnych, którzy obok możliwości skorzystania z komunikacji kolejowej czy autobusowej mogą zrobić wygodne zakupy, napić się kawy, czy po prostu odpocząć przed podróżą. Oferujemy klientom proste i użyteczne rozwiązania, które ułatwiają im życie – mówi Aleksander Walczak, Prezes Zarządu Dekada SA.

Doświadczenie konsumenta buduje się przede wszystkim poprzez dialog z klientem i szukanie odpowiedzi na to czego potrzebuje. Dzisiejszy zabiegany i zestresowany konsument ceni sobie przede wszystkim wygodę i oszczędność czasu. Aby zakupy były dla niego przyjemnością potrzebuje zatem szybkiego dostępu do wybranego asortymentu. Dzięki układowi wejść do sklepów bezpośrednio z parkingu centra convenience sieci Dekada zapewniają najwygodniejszą i najszybszą dostępność sklepów, a dzięki optymalnie skonstruowanemu układowi najemców zakup produktów jest jeszcze łatwiejszy. Podstawowe zakupy po drodze z pracy do domu, przy okazji kawa, zdrowa przekąska z foodtracka lub kanapka w Subwayu i możliwość skorzystania z dodatkowych usług czy odbioru przesyłki w paczkomacie bez konieczności przemieszczania się pomiędzy kilkoma punktami na trasie, to rozwiązanie skutecznie zapewniające wygodę i budujące pozytywne doświadczenie. Dzięki takim rozwiązaniom Dekada zaspokaja potrzeby swoich klientów i postrzegana jest jako marka przyjazna konsumentom.

11 centrów handlowych pod szyldem Dekada

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Planowane są także inwestycje we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. W październiku tego roku rozpoczęte zostały prace przy budowie śródmiejskiej galerii handlowej Dekada w Nysie, której otwarcie planowane jest jesienią 2020 roku. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych Dekada są największe sieci sklepów w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl