Semilac sięga po technologię AR

Semilac wraz z nowymi produktami wprowadza kolejne technologiczne udogodnienia dla swoich klientek. Od teraz polski producent lakierów hybrydowych na swoim profilu na Facebooku proponuje klientkom interaktywne narzędzie Augumented Reality, które pozwala na stworzenie wirtualnego makijażu. Za rozwój sieci Semilac odpowiada Nesperta Sp. z o.o.

Marki z branży beauty stawiają na innowacje, nie tylko w swoich ofertach produktowych, ale również w kwestii dodatkowych usług, oferowanych mobilnym użytkowniczkom social mediów. Profil marki Semilac na kanale społecznościowym Facebook  zrzesza już ponad 600 tys. fanów, a sama marka dba o wysokiej jakości content, ale również niestandardowe pomysły aktywizujące użytkowników. Od teraz umożliwia przetestowanie swojej linii kosmetyków do makijażu za pomocą Augmented Reality na Facebooku. Wystarczy włączyć kamerę Facebooka i „nałożyć” na siebie dowolnie wybrane z całego portfolio marki cienie do powiek, róże do policzków czy pomadkę.

– Semilac jako lider w swojej kategorii pragnie oferować produkty dopasowane do oczekiwań swoich klientek, a technologia AR jest idealnym rozwiązaniem będącym kluczem do odkrywania i doświadczania produktów marki. Jesteśmy w tym magicznym momencie, kiedy technologie są wystarczająco dopracowane, a konsumencki apetyt na ich używanie rośnie. Branża kosmetyczna jest naturalnym rynkiem dla technologii AR, biorąc pod uwagę możliwość zwiększenia interakcji z klientami, dlatego Semilac nie mógł jej ominąć w budowaniu Customer Experience marki – dodaje Joanna Przybylska, Innovation Manager Semilac.

Semilac wykorzystuje potencjał nowych technologii

Zakupy online w branży kosmetycznej, w której klientki są wrażliwe na różnice pojawiające się w oferowanej gamie kolorystycznej, są niezwykłym wyzwaniem dla rynku e-commerce. To już druga, po aplikacji Semilac pomagającej wykryć odcień lakierów znajdujących się w aktualnie dostępnej ofercie, funkcjonalność wspomagająca wybór odpowiedniego odcienia, będąca alternatywą do sprawdzania produktów w punktach sprzedaży.

Chatbot Semilac
Chatbot Semilac

Produkty marki Semilac, należącej do spółki Nesperta od 2013 roku, cieszą się ogromną popularnością, a oferta jest stale poszerzana zgodnie z obowiązującymi trendami. Wszystkie produkty marki dostępne są w sklepie internetowym www.semilac.pl oraz w sieci punktów franczyzowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl