Nowy salon Quiosque

Marka Quiosque jest obecna na polskim rynku od ponad 25 lat i konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży. Na mapie sklepów Quiosque pojawił się nowy punkt zlokalizowany w Gubinie, w Galerii Hosso. Jest to sklep własny marki.

Salon w Gubinie zajmuje powierzchnię 137 mkw. – Gubin to nowe dla nas miejsce. Uważamy, że miasto ma duży potencjał dla naszej marki. Już od dawna słyszeliśmy sugestie od naszych klientek, że brakuje nas właśnie w tej lokalizacji. Mamy nadzieję, że ułatwimy dostęp do Quiosque naszym stałym klientkom oraz szybko zyskamy nowe – mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji Quiosque.

Salony Quiosque to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, dzięki czemu panuje w nich przyjemna atmosfera. W każdym z salonów klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą wyboru rozmiaru czy stylizacji.

Quiosque rozwija sklepy własne i franczyzowe

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500 zł do 2 500 zł netto na 1 mkw.

Marka jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży poprzez otwarcia punktów w kolejnych miastach. W październiku ruszył m.in. nowy salon marki w Poczesnej koło Częstochowy zlokalizowany w Centrum Handlowym Auchan. Wcześniej, na mapie sklepów Quiosque, pojawił się punkt franczyzowy w Policach w Galerii Hosso. Obecnie sieć salonów Quiosque liczy około 170 sklepów w kraju.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl