Seria otwarć w Galerii Jurajskiej. Większe salony LPP i nowi najemcy

Większe lokale znanych sieci odzieżowych, a także nowy sklep polskiej marki modowej – to tylko niektóre ze zmian w ofercie Galerii Jurajskiej, jakie zaszły w ostatnich dniach.

Klientów odwiedzających Galerie Jurajską czeka sporo nowości. I chociaż centrum handlowe właśnie zakończyło kompletowanie swojej oferty, informując o 100 proc. wynajętej powierzchni, w galerii wciąż mają miejsce zaplanowane wcześniej otwarcia.

Marka Evy Minge w Jurajskiej

Szeroko pojęta oferta modowa galerii wzbogaciła się właśnie o pierwszy w Częstochowie salon Femestage – marki wywodzącej się z Domu Mody Evy Minge. Dynamicznie rozwijająca się polska sieć wynajęła w Jurajskiej lokal o powierzchni 196 mkw., uzupełniając tym samym ofertę modową galerii skierowaną do kobiet.

Femestage to już 37 polska marka odzieżowa, która zdecydowała się na inwestycję w Galerii Jurajskiej. Oprócz niej swojej sklepy maja tutaj m.in. Vistula, Wólczanka, Bytom, Monnari czy Bialcon.

LPP z dodatkowymi metrami

Inwestują także giganci polskiego rynku modowego, w tym najpopularniejsze w Polsce sklepy sieciowe. Grupa LPP SA właśnie powiększyła w Galerii Jurajskiej sklepy aż 3 swoich marek – Sinsay, House i Cropp. Jeszcze na początku września marka Sinsay w ramach poziomu +1 zmieniła lokal z 354 mkw. na 640 mkw.

Z kolei w październiku marka Cropp zajęła sąsiadujący z nią lokal, powiększając sklep z 460 mkw. do 621 mkw.  House natomiast przeprowadził się z lokalu mającego 470 mkw. do mającego 594 mkw. W efekcie zmian dwa ze sklepów – House i Cropp znajdują się dziś na dopiero co zmodernizowanej alei handlowej, skupiającej ofertę modową Galerii Jurajskiej.

– Galeria Jurajska to jedna z bardziej rozpoznawalnych galerii w Polsce. Obecnie znajduje się tam salon Reserved, który pod względem metrażu jest jednym z największych w naszym kraju.  Chcemy, aby pozostałe brandy LPP mieszczące się w galerii dorównywały tym standardom. Nie tylko powiększamy salon House o 120 mkw., ale również zmieniamy jego lokalizację. Mamy nadzieję, że rozbudowa lokalu ułatwi nam pokazanie szerszej oferty produktowej, a większy magazyn sprawi, że nasi klienci będą mieli stały dostęp do nowych kolekcji – mówi Klaudia Osuchowska z marketingu House.

Zyskuje oferta fashion

Dzięki ostatnim relokacjom zyskuje przede wszystkim oferta modowa galerii, a w szczególności oferta popularnych sieci odzieżowych. Dziś obok kompletu marek LPP, składają się na nią także takie brandy jak m.in. Zara, Massimo Dutti, Bershka, H&M, C&A, TK Maxx, Carry, Cubus, Diverse, Medicine, New Yorker, Orsay, Stradivarius, Tatuum, czy Tally Weijl.

– Nasi klienci mogą dziś skorzystać nie tylko z kompletnej oferty sieci odzieżowych, ale także z jednej z najszerszych  tego typu ofert w województwie śląskim. Oferta jest tak przygotowana, aby każdy bez względu na wiek czy portfel znalazł coś dla siebie. Z jednej strony naszą propozycje wypełniają znane polskie „sieciówki”, z drugiej strony mamy bogatą ofertę zagranicznych sieci, z markami Inditex, H&M czy C&A na czele – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Jak podkreśla Bugajczyk, tego typu oferta jest dziś jednym z największych atutów galerii. – Pod względem zróżnicowania oferty modowej, ale także liczby sklepów plasujemy się dziś w ścisłej czołówce w regionie. Nasza szeroko rozumiana oferta fashion to dziś ponad 100 sklepów, wypełniających ponad połowę powierzchni handlowej obiektu. Propozycję dla siebie znajdą tutaj zarówno nastolatkowie, jak i dojrzalsi klienci – mówi.

Ale większe salony LPP i Femestage to nie jedyne zmiany i nowości. Od kilkunastu dni w Galerii Jurajskiej działa już drugi salon Apart, stworzony w koncepcie „white”.  Ostatnie tygodnie przyniosły także wiele nowości. Oferta centrum handlowego wzbogaciła się o sklepy m.in. Pepco, X-Zone i restaurację z daniami na wagę Bon Apetito. Jednocześnie kolejni najemcy remontują swoje sklepy. Takie prace trwają m.in. w salonie Adidas. Powstaje tam trzeci w Polsce salon Adidas stworzony w nowym koncepcie.

GTC właścicielem Galerii Jurajskiej

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. mkw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie. Tylko w 2017 roku galerię odwiedziło blisko 7 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć blisko 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City.

Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, TruTrussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2000 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczną premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl