Giacomo Conti: nowe otwarcia i optymalizacja sieci sklepów

Giacomo Conti, polska marka odzieży męskiej, planuje kolejne otwarcia sklepów m.in. w Zielonych Arkadach w Bydgoszczy i powstającej w Katowicach Galerii Libero. Spółka prowadzi również działania optymalizujące sieć, poprzez powiększenia salonów dobrze prosperujących, relokacje, przebudowy i czasami zamknięcia sklepów.

Sieć sklepów Giacomo Conti obejmuje ponad 70 stacjonarnych salonów, zlokalizowanych w galeriach handlowych w całej Polsce jak choćby Złote Tarasy w Warszawie, Manufaktura w Łodzi, Magnolia Park we Wrocławiu czy Bonarka City Center w Krakowie. Firma rozwija swoją sieć otwierając kolejne placówki w galeriach handlowych zlokalizowanych w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców.

Nowy salon w Bydgoszczy

– Sieci sklepów Giacomo Conti powiększy się wkrótce o kolejny salon w Zielonych Arkadach w Bydgoszczy – powiedziała  Anna Strauchold z “AS” Real Estate Advisor, odpowiedzialna za rozwój i optymalizację tej marki w Polsce.

– Wybierając powierzchnie w galeriach handlowych szczególnie uważnie analizujemy zwyczaje i możliwości konsumenckie okolicznych mieszkańców a także planowaną w obiekcie ofertę mody męskiej. Klient płci męskiej  – to bowiem spore wyzwania dla każdej marki. Generalnie mężczyźni w przeciwieństwie do kobiet szybko dokonują zakupów. Wizytę w galerii ograniczyliby zatem najchętniej do 2 -3 salonów. Z jednej strony chcą mieć zatem pewną możliwość wyboru, z drugiej natomiast zbyt duży wybór wprowadza ich w pewne zakłopotanie i niepewność. Właściciele marki doskonale jednak wiedzą, jak zaspokoić potrzeby eleganckiego polskiego mężczyzny. Uważnie śledzą trendy mody męskiej na świecie, dostarczając swoim klientom coraz większą paletę wzorów i kolorów. Dzięki świetnej obsłudze, wysokiej jakości materiałom oraz ciekawym wzorom  marce Giacomo Conti udało się wypracować szerokie grono wiernych klientów, chętnie i systematycznie powracających do naszych salonów po kolejne eleganckie, modne, a czasami nawet bardzo nowatorskie fasony – dodała Anna Strauchold.

Salon Giacomo Conti

Doskonały serwis docenili polscy konsumenci dwukrotnie, przyznając marce w roku 2013 oraz 2018 Gwiazdę Jakości Obsługi. O salonach Giacomo Conti jako najlepszej obsłudze w Polsce można przeczytać ponadto w tegorocznym raporcie Daymakerindex (DMI), badający zadowolenie klientów w sektorze handlu detalicznego.

Plany rozwoju Giacomo Conti

Spółka ma bardzo ambitne plany rozwoju w Polsce. Na jej celowniku są zatem zarówno nowe jak i starsze obiekty handlowe w coraz to mniejszych miejscowościach. Oprócz nowego salonu w Zielonych Arkadach w Bydgoszczy kolejne placówka pojawi się niebawem w nowo budowanym CH Libero w Katowicach.

Najbliższe lata to także czas optymalizacji, powiększenia salonów dobrze prosperujących, relokacje, przebudowy a zdarza się, że i czasem zamknięcia sklepów. Rynek komercyjnych obiektów zmienia się w niektórych polskich miastach tak dynamicznie, iż również zamknięcia i relokacje salonów są nieodłącznym elementem optymalizacji każdej sieci. Salony Giacomo Conti są systematycznie przebudowywane, zyskując po tym nowoczesne przestronne wnętrze,  wzbogacone o stylowe meble i elementy dekoracyjne. W najbliższych miesiącach wg najnowszej koncepcji aranżacji przebudowany zostanie salon Giacomo Conti w CH Brama Pomorza w Chojnicach, w Galerii Słonecznej w Radomiu, CH Karolinka i Solaris w Opolu.

Ponad 70 sklepów stacjonarnych i e-sklep

Marka Giacomo Conti istnieje na rynku od 11 lat, zatrudnia ponad 500 pracowników. Obecnie Giacomo Conti posiada sieć złożoną z ponad 70 stacjonarnych salonów, zlokalizowanych w galeriach handlowych w całej Polsce. W lipcu 2017 firma uruchomiła sklep online, który od początku swojej działalności stał się najbardziej dynamicznie rozwijającą się placówką.

Marka prężnie działając w mediach społecznościowych cieszy się ogromną popularnością wśród 180 tys. śledzących ją na FB oraz 20 tys. na Instagramie. Jak wykazują prowadzone badania statystyczne klienci tej marki to zarówno mężczyźni młodzi jak i w dojrzałym wieku.  

Salon Giacomo Conti

Projektowane dla Giacomo Conti ubrania charakteryzują się doskonałym wzornictwem oraz wysokiej jakości tkaninami pochodzącymi od najlepszych europejskich producentów. Odzież Giacomo Conti oferowana jest w linii biznesowej, casualowej oraz ślubnej. Oferta obejmuje m. in. garnitury, koszule, marynarki, swetry, płaszcze, kurtki, krawaty, dodatki modowe oraz obuwie.

Twarzą marki Giacomo Conti w roku 2018 stali się dziennikarze motoryzacyjni Adam Kornacki oraz Patryk Mikiciuk, na co dzień związani ze stacja telewizyjną TVN Turbo.

Facebook
LinkedIn
NAJNOWSZE INFORMACJE
REKLAMA
PARTNERZY PORTALU
SCF DATABASE
Scroll to Top