Telepizza udostępnia 70 restauracji właścicielowi PizzaPortal.pl

PizzaPortal.pl poszerza grono lokali dostępnych w serwisie o  sieć pizzerii z hiszpańskim rodowodem. W ofercie platformy od października znajduje się Telepizza z blisko 70 restauracjami w 35 polskich miastach. Dzięki temu PizzaPortal.pl staje się numerem 1 w Polsce posiadającym w ofercie największą liczbę sieci restauracyjnych.

Telepizza to kolejna międzynarodowa sieć restauracji, która dostępna jest na PizzaPortal.pl. Jest siecią typu casual dining od 1992 roku dostarczającą dania w niemal 70 miastach w całej Polsce. Na całym świecie Telepizza posiada ponad 1,3 tys. lokali, a poza Polską, jest obecna także w Hiszpanii, Chile, Portugalii, Kolumbii, Peru czy Chinach.

– Cieszymy się, że Telepizza dołączyła do oferty PizzaPortal.pl i uzupełniła portfolio dużych i znanych sieci restauracyjnych dostępnych na platformie. Doskonale rozumiemy potrzebę konsumentów, by dostarczyć im dobrej jakości, gorącą pizzę w wybrane miejsce. Już od blisko 30 lat Telepizza ma wpisaną w DNA marki dostawę jedzenia, co czyni tę sieć atrakcyjną dla naszych klientów – komentuje Tomasz Lipiński, Dyrektor marketingu PizzaPortal.pl.

3 tys. lokali w PizzaPortal.pl

W efekcie dołączenia Telepizzy do grona marek dostępnych na PizzaPortal.pl, platforma stała się nr 1 pod względem liczby dostępnych ogólnopolskich sieci. PizzaPortal jest jedynym serwisem agregującym oferty wielu restauracji, gdzie dostępna jest Telepizza.

PizzaPortal.pl to pierwszy w Polsce i jeden z największych serwisów do zamawiania jedzenia on-line. Powstał w 2010 roku i od początku ma swoją siedzibę w Łodzi. Współpracuje z ponad 3 tys. lokali w ponad 300 miastach na terenie całej Polski. Większościowym udziałowcem w spółce Restaurant Partner Polska, która prowadzi serwis PizzaPortal jest AmRest Holding.

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie Spółka zarządza liczbą ponad 1660 restauracji w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 16 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii,  Serbii, Słowenii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Austrii, Francji, Niemczech i Chinach.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY