Sieć Top Secret poprawiła sprzedaż pomimo niesprzyjającej pogody

O 2 proc. do 25 mln zł wzrosły w październiku br. obroty Top Secret w porównaniu do analogicznego okresu minionego roku. Pomimo utrzymujących się wysokich temperatur, ograniczających popyt na jesienne kolekcje, lepsza sprzedaż została osiągnięta dzięki skutecznym akcjom promocyjnym. Grupa Redan, uwzględniająca wyniki sieci modowej Top Secret oraz dyskontowej spółki TXM, uzyskała w październiku łączną sprzedaż na poziomie około 56 mln zł.

– Utrzymująca się w październiku słoneczna pogoda, przy wysokich jak na tę porę roku temperaturach, nie sprzyjała sprzedaży odzieży z jesiennej kolekcji. W związku z tym byliśmy zmuszeni wdrożyć agresywne akcje promocyjne i dzięki temu w ujęciu rok do roku zwiększyliśmy sprzedaż w kanałach B2C w Polsce – podkreśla Bogusz Kruszyński, Prezes Zarządu Redan SA.

W segmencie modowym łączna sprzedaż towarów w październiku br. wyniosła ok. 25 mln zł i była o ok. 2 proc. wyższa niż w tym samym miesiącu poprzedniego roku. W tym okresie jednocześnie o 2 proc. zmniejszyła się powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash osiągając na koniec października br. 37 tys. mkw. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 193 mln zł i była o ok. 3 proc. wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w październiku br. wyniosły 3,5 mln zł co oznacza wzrost o 17 proc. w stosunku do października 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż ww. sklepów internetowych Top Secret wyniosła 28,2 mln zł i była o 10 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

56 mln zł przychodów Grupy Redan w październiku 2018

Grupa Redan w październiku br. osiągnęła ok. 56 mln zł przychodów, czyli o 7 proc. mniej niż rok wcześniej. Narastająco sprzedaż wyniosła ok. 473 mln zł i była w ujęciu r./r. niższa o ok. 3 proc. Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec października br. wyniosła 140,6 tys. mkw. czyli o 2 proc. mniej w odniesieniu do października 2017 r.

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TXM. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu. Sprzedaż prowadzona jest w sieci blisko 650 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash oraz dyskontowe sklepy TXM. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Wchodząca w skład Grupy spółka TXM S.A. zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w grudniu 2016 r.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.