Wiceprezes Tifo: planujemy dynamiczny rozwój w 2019 roku. Poszukujemy lokali o powierzchni od 130 do 220 mkw.

– Przy wyborze nowego miejsca kierujemy się potencjałem handlowym lokalizacji, natężeniem ruchu pieszego i dostępnością parkingów. Poszukujemy lokali od 130 do 220 mkw. powierzchni – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Dominik Bury, Wiceprezes Zarządu ds. logistyki i administracji w Tifotex Sp. z o.o., która jest właścicielem sieci sklepów Tifo.

Właściciel sieci Tifo zapowiada dalszą ekspansję. Obecnie poszukuje lokali mierzących od 130 do 220 mkw. powierzchni, w których otwarte zostaną nowe salony firmowe pod szyldem Tifo. Poza wielkością lokalu i potencjałem handlowym nowej lokalizacji, dla Spółki istotne jest także sąsiedztwo innych marek.

– Preferujemy lokalizacje w bliskim sąsiedztwie marketów spożywczych, sieciowych sklepów drogeryjnych oraz salonów obuwniczych – zaznacza Dominik Bury, Wiceprezes Zarządu ds. logistyki i administracji w Tifotex Sp. z o.o.

– Przy optymalnej 180 mkw. powierzchni uzyskujemy najlepsze wyniki handlowe. Asortyment oferowany w salonach naszej sieci jest identyczny dla każdego punktu tak, by klient w każdym mieście miał dostęp do pełnego asortymentu – dodaje Dominik Bury.

Ekspansja sieci

Tifotex Sp. z o.o. dynamicznie rozwija stacjonarną sieć sprzedaży. W ciągu ostatnich trzech miesięcy nowe salony pod marką Tifo pojawiły się w kolejnych polskich miastach. W rzeszowskiej Galerii Nowy Świat sieć otworzyła salon o powierzchni 140 mkw., a w mileckiej galerii Viva zajęła lokal mierzący 220 mkw.

Z kolei w Czechowicach-Dziedzicach firma otworzyła salon przy ul. Niepodległości 12 o powierzchni 180 mkw. W Strzelcach Opolskich przy ul. Dąbrowskiego 8 i Nisku przy ul. Wolności 6 pojawiły się sklepy o powierzchniach po 190 mkw. każdy.

Tifo
Tifo to samoobsługowe sklepy w 100 proc. składające się z polskiego kapitału.

Polski kapitał

Tifo to samoobsługowe sklepy w 100 proc. składające się z polskiego kapitału. To spółka polskich producentów odzieży. Jej pracownicy to wieloletni specjaliści handlu odzieżą oraz fachowcy w dziedzinie operacyjnego zarządzania strukturą wielooddziałową.

Firma Tifotex właściciel sieci Tifo – Polska Sieć odzieżowa powstała w lutym 2012 roku, zajmuje się sprzedażą detaliczną odzieży i akcesoriów tekstylnych, domowych oraz galanteryjnych. Sprzedaż realizowana jest tylko przez sklepy stacjonarne. O ofercie promocyjnej klienci mogą również dowiedzieć się na stronie internetowej firmy: www.tifo.com.pl oraz na portalach społecznościowych, gdzie spółka posiada swoje oficjalne konta.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl