Nowa inwestycja CDRL usprawni kanał e-commerce

Magazyn CDRL

CDRL, właściciel marki Coccodrillo, zakończył budowę nowej hali magazynowej. Budynek o łącznej powierzchni 3,7 tys. mkw. dedykowany jest m.in. obsłudze rosnącego kanału e-commerce. W listopadzie spółka przeprowadzi montaż regałów, a z końcem miesiąca hala będzie gotowa do użytkowania. Koszt budowy nowej inwestycji wyniósł ok. 6,5 mln zł, dodatkowe 4,5 mln zł spółka przeznaczy na wyposażenie. Budowa magazynu trwała 9 miesięcy.

– Bardzo sprawnie ukończyliśmy budowę nowej przestrzeni magazynowej. To inwestycja powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie w kanale e-commerce, zarówno w Polsce jak i za granicą. Dzięki niej będziemy mogli lepiej zarządzać posiadanym towarem. Od tej pory asortyment będzie dostępny przez cały rok, dla klientów ze wszystkich kanałów dystrybucji. Dotychczas, z uwagi na brak miejsca, mogliśmy oferować odzież jedynie z ostatniego sezonu. – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.

Nowa hala magazynowa to obiekt zlokalizowany w Kościanie, przy siedzibie spółki, o powierzchni 3361,1 mkw. (wraz z łącznikiem 3709,6 mkw.) i kubaturze ponad 311,5 tys. m sześc. Posłuży głównie kompletowaniu zamówień i przygotowaniu towarów do wysyłki. Spółka pozyska ok. 6,5 mln zł refinansowania od banków na pokrycie kosztów budowy. Antresola, której wartość wyniesie 4,5 mln zł zostanie sfinansowana leasingiem.

Cel: rozbudowa sprzedaży online

Obecna strategia spółki zakłada rozbudowę kanału sprzedaży online, ekspansję zagraniczną oraz optymalizację krajowej sieci detalicznej. Sklep internetowy pod szyldem Coccodrillo dostępny jest w 6 wersjach językowych: polskiej, brytyjskiej, niemieckiej, austriackiej, czeskiej i słowackiej. Spółka cały czas pracuje nad usprawnianiem funkcjonowania platformy oraz jej rozwój poprzez nowe wersje językowe.

– Odzież marki Coccodrillo to produkt o międzynarodowym zasięgu. Chcielibyśmy by dzięki lepiej funkcjonującemu sklepowi internetowemu był łatwo dostępny dla klientów polskich i zagranicznych. Jednocześnie prowadzimy rozmowy z innymi platformami, m.in. z przedstawicielami sklepu myToys, których sklep internetowy jest jednym z najpopularniejszych w Europie w kategorii sklepów rodzinnych. Dzięki nowej hali będziemy mogli sprostać wymaganiom logistycznym w tym obszarze – komentuje Dworczak

12 listopada Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie zdecydowało o upoważnieniu Zarządu do skupu akcji własnych. Spółka chce przeznaczyć maksymalnie 3 mln zł na zakup akcji stanowiących nie więcej niż 1,6 proc. kapitału zakładowego, a łączna wartość nominalna nabytych akcji nie przekroczy 20 proc. Programu Skupu trwać będzie od dnia podjęcia uchwały i potrwa najdalej do 28 października 2023 roku. Cena nabywanych akcji została ustalona na maksymalnie 30 zł.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY