City: premiera Kids Play na międzynarodowych targach MAPIC

Strefa Kids Play

Kids Play, wyjątkowa strefa zabaw dla dzieci, która łączy walory tradycyjnych gier manualnych i aplikacji multimedialnych, doczekała się międzynarodowej premiery podczas tegorocznych targów MAPIC w Cannes. Oryginalny produkt, który jak dotąd został zrealizowany w czterech galeriach handlowych w Polsce, a do końca tego roku pojawi się w kolejnych ośmiu centrach, będzie dystrybuowany również zagranicą, przede wszystkim w krajach UE.

– Trudno się dziwić, że coraz więcej galerii stawia dziś na atrakcyjne przestrzenie zabaw dla dzieci. Badania rynku jednoznacznie wskazują, że to właśnie dzieci najczęściej decydują o miejscu, w którym rodzice robią zakupy. Ciekawa oferta dla dzieci, które mogą spędzić w centrum czas w sposób aktywny i twórczy, okazuje się dziś kluczowa – mówi Rafał Satora, Dyrektor Działu Digital w firmie City.

Kids Play – nowoczesna przestrzeń zabawy w centrach handlowych

Kids Play powstał z myślą o dzieciach, które w galeriach handlowych spędzają czas w sposób mało atrakcyjny. Nowoczesna przestrzeń zabawy, kreacji i nauki została zaprojektowana i wykonana przez firmę City, która od lat specjalizuje się w realizacji projektów Digital Signage. Zewnętrzna zabudowa strefy została wykonana z drewna, a jej kolorowe wykończenia z akrylu. Kids Play to przede wszystkim unikatowe połączenie zabaw manualnych, takich jak np. „touch wall” czy „liquid floor” z aplikacjami edukacyjnymi i rzeczywistością wirtualną. Dzięki zabawom i aplikacjom dzieci mogą stymulować zmysły, rozwijać wyobraźnię, odkrywać ciekawostki o świecie, a nawet uczyć się języków obcych. Ważnym elementem strefy Kids Play jest również program lojalnościowy, który pozwala rejestrować konta, zdobywać punkty i odbierać nagrody.

– Produkt tworzyliśmy przede wszystkim z myślą o dzieciach. To jednak oczywiste, że jego pośrednim beneficjentem są także galerie handlowe. Zwiększenie footfallu, budowa rodzinnego wizerunku i wzmocnienie lojalności klientów to zaledwie trzy parametry, które skłaniają galerie do inwestycji w rozwiązanie, którym jest Kids Play” – podkreśla Dominik Rogóż, Dyrektor ds. Marketingu w firmie City.

Debiut Kids Play na targach MAPIC

Kids Play został po raz pierwszy zaprezentowany na międzynarodowym forum podczas tegorocznych targów MAPIC. Firma City, która była wystawcą na stoisku R8.B9, przedstawiła uczestnikom targów pełnowartościowy produkt o pow. ok. 40 mkw. Zainteresowanie strefą zabaw dla dzieci było ogromne, na co wpływ miały przede wszystkim dwa czynniki: po pierwsze, starannie zaprojektowany produkt, który powstawał przez półtora roku w ścisłej współpracy z pedagogami i psychologami, a po drugie – dominujący trend rozwoju galerii handlowych, który opisuje przewrotne hasło „do everything, but not retail”. „Not retail” to właśnie nowoczesne strefy zabaw dla dzieci o nazwie Kids Play.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn