Łódzka Sukcesja z szerszą ofertą modową

O trzy znane marki odzieżowe – Monnari, Femestage Eva Minge oraz Essenza di Stile – wzbogaca ofertę Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja w Łodzi.

Monnari i Femestage Eva Minge zajęły wspólny lokal o powierzchni 517 mkw. na poziomie 0, w pobliżu kawiarni Starbucks. Salon przyjął pierwszych klientów w piątek, 16 listopada. W ofercie lokalu znajduje się szeroki asortyment odzieży i dodatków z kolekcji Monnari, Femestage Eva Minge, a także Pabii.

Na tej samej kondygnacji pojawi się sklep Essenza di Stile, który zostanie otwarty jeszcze w tym miesiącu. Będzie pierwszym salonem pod tym szyldem w Łodzi. Na powierzchni 132 mkw. zaoferuje – oprócz odzieży – również torby i obuwie. Marka stawia na połączenie elegancji i stylu casual.

To kolejni w ostatnim czasie nowi najemcy Sukcesji. Niedawno dołączyły tu m.in. popularne marki, które wybrały Sukcesję na miejsce swojego debiutu w łódzkich centrach handlowych, jak DlaSpania czy KFD. Sukcesja poszerzyła też ofertę usługową i gastronomiczną. Wkrótce kolejne otwarcia.

Sukcesja ma ok. 45 tys. mkw. powierzchni najmu

Sukcesja powstała blisko ścisłego centrum Łodzi, w sąsiedztwie Expo Łódź, Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ i nowych osiedli mieszkaniowych. Na ponad 128 tys. mkw. powierzchni całkowitej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu mieszczą się pasaż handlowy ze strefą food court i część rozrywkowa m.in. z najnowocześniejszym w Łodzi 9-salowym kinem Helios. Klienci mają do dyspozycji dwupoziomowy parking na ponad 1 tys. miejsc. Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja ma już trzy lata. Inwestorem jest Fabryka Biznesu, a za zarządzanie obiektem odpowiada spółka REM Sukcesja.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.