Kaufland wprowadził nową angażującą aplikację

Aplikacja Kaufland

Podstawowym celem udostępnionej aplikacji jest większe zaangażowanie klientów Kaufland. Dzięki niej, klienci mogą obejrzeć specjalne filmy, zdjęcia, czy modele 3D różnych produktów, które ułatwią im wybór.

8 listopada br. Kaufland wprowadził aplikację Kaufland-Gazetka 3D, która ma jeszcze mocniej zaangażować klientów w proces zakupów. Za jej pośrednictwem klienci mogą zapoznać się z aktualną ofertą sklepu i w łatwy sposób uzyskać dostęp do dodatkowych materiałów. Klienci mogą spodziewać się atrakcyjnych dodatków w postaci unikalnych przepisów kulinarnych i wielu innych ciekawostek dotyczących zastosowania poszczególnych produktów.

Aplikacja dostępna jest na App Store oraz w Google Store. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce Kaufland – Gazetka 3D udostępnioną przez Kaufland Polska Markety i pobrać aplikację na swój telefon. W papierowej Gazecie Kaufland należy znaleźć produkty oznaczone 3D, uruchomić w telefonie pobraną aplikację Kaufland Gazetka 3D i nakierować telefon na produkt ze znakiem.

Do działania aplikacji wymagane jest połączenie z Internetem oraz posiadanie urządzenia mobilnego z systemem iOS (wersja co najmniej 9.0) lub Android (wersja co najmniej 4.4).

Inwestycje w punkty stacjonarne

Strategia Kaufland obejmuje nie tylko inwestycje w e-commerce, ale również w modernizacje istniejących sklepów oraz otwieranie kolejnych punktów sprzedaży. Kaufland jako jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się spółek handlowych w kraju i za granicą, nieustannie szuka bowiem nowych nieruchomości i gruntów w dobrej lokalizacji. W zasięgu zainteresowania firmy są lokale o powierzchni sprzedażowej powyżej 2,5 tys. mkw. oraz działki o powierzchni powyżej 10 tys. mkw. położone w centrum lub na obrzeżach miast liczących więcej niż 30 tys. mieszkańców.

– Sukcesywnie modernizujemy nasze sklepy, odświeżając ich wygląd oraz wdrażając nowoczesne i przyjazne dla środowiska wyposażenie. W nowych sklepach i wybranych modernizowanych marketach wprowadzamy strefę kawiarniano-gastronomiczną. Oferujemy klientom darmowy, bezprzewodowy dostęp do internetu. Zmieniamy się, aby stale poprawiać wygodę i komfort zakupów naszych klientów – mówił Marcin Łojewski, wiceprezes zarządu Kaufland Polska.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY