Ekspansja polskiej sieci burgerowni Bobby Burger

Polska sieć burgerowni Bobby Burger rośnie w siłę. Marka wkracza do kolejnego miasta z lokalem własnym. W tym roku otworzyła już 5 lokali – po Poznaniu, Kołobrzegu, Zielonej Górze i Lublinie, przyszedł czas na Częstochowę. W drugiej połowie listopada Bobby Burger uruchomił swój pierwszy lokal w tym mieście. To oznacza, że pod szyldem tej sieci burgerowni funkcjonuje już 38 lokali w 17 miastach Polski.

Pierwsza, a zarazem największa polska sieć burgerowni dynamicznie się rozwija. Obecnie lokale Bobby Burger znajdziemy m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Kołobrzegu, Sopocie, Lublinie, Olsztynie czy Łodzi. Od piątku 17 listopada także częstochowianie i licznie odwiedzający to miasto turyści mogą zasmakować kultowych burgerów Bobby Burger. Nowy lokal o powierzchni 130 mkw. znajduje się na drugim poziomie Galerii Jurajskiej, w sąsiedztwie kina Cinema City.

Nowy lokal Bobby Burger w Galerii Jurajskiej

– Galeria Jurajska w Częstochowie to największe i chętnie odwiedzane centrum handlowe. To nie tylko miejsce na zakupy, ale także miejsce spotkań i relaksu, m.in. w kinie czy w przynależących do galerii, niedawno zrewitalizowanych bulwarach Warty. W podobnych kategoriach mieszkańcy dużych aglomeracji postrzegają również burgerownie: chętnie umawiają się w nich ze znajomymi, gdzie oprócz jedzenia miło spędzają czas. Liczymy, że tak samo będzie w przypadku Częstochowy – mówi Maciej Sobolewski, marketing manager sieci Bobby Burger.

– Do tej pory w Galerii Jurajskiej nie było prawdziwej burgerowni, serwującej zarówno opcje mięsne, jak i wegetariańskie. Dlatego stworzyliśmy miejsce, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Mimo tego, że burger zazwyczaj kojarzy się z mięsem to z myślą o osobach, które mięsa nie jedzą lub akurat nie mają na nie ochoty, przygotowaliśmy 4 burgery wegetariańskie – dodaje Maciej Sobolewski.

Dynamiczny rozwój marki Bobby Burger

Marka Bobby Burger dynamicznie rozwija się w oparciu o system franczyzowy oraz otwarcia lokali własnych. Burgerownia w Częstochowie to już 13. lokal własny, a tym samym 38. burgerownia na mapie Polski. Bobby Burger posiada także 25 lokali franczyzowych na terenie całej Polski.

– Zwiększenie liczby punktów własnych jest bardzo ważne z punktu widzenia rozwoju naszej marki. Otwarcie lokalu w Częstochowie jest kolejnym krokiem w ekspansji na polskim rynku. Dzięki niemu posiadamy już 13 lokali własnych i jesteśmy pewni, że ta liczba nie będzie dla nas pechowa – mówi Maciej Sobolewski, marketing manager sieci Bobby Burger.

W ofercie częstochowskiego Bobby Burgera poza flagowymi burgerami 100 proc. wołowina, można znaleźć burgery wegetariańskie, frytki, onion rings, mozzarella sticks oraz lemoniadę. W ofercie dostępne jest także piwo oraz pyszna kawa z ekspresu kolbowego. Do końca listopada, w ramach menu sezonowego dostępny jest m.in. burger Godzilla – z potrójną wołowiną, potrójnym serem i potrójnym boczkiem. Marka zapowiada, że wraz z początkiem grudnia w lokalach pojawi się nowe – zimowe menu.

O marce Bobby Burger

Bobby Burger to pierwsza i zarazem największa polska sieć burgerowni. To marka tworzona dla aktywnych i dynamicznych osób, lubiących wielkomiejski gwar. Jej początki sięgają 2012 roku, kiedy to dwóch znajomych wyruszyło food truckiem na ulice Warszawy. Zaledwie rok później pojawił się pierwszy lokal w samym centrum stolicy, przy ul. Żurawiej. W ciągu kolejnych sześciu lat Bobby Burger na stałe wpisał się w gastronomiczne serca 17 polskich miast, w których funkcjonuje 37 lokali marki i jeden punkt sezonowy. Bobby Burger planuje w dalszym ciągu mocno akcentować swoją obecność w kulturze miejskiej, a nowa oferta franczyzowa marki stanowi zapowiedź jej intensywnej ekspansji na polskim rynku. Od początku istnienia, marce przyświeca hasło: Real Food, Real People – prawdziwe jedzenie dla prawdziwych ludzi. Jedną z autorskich inicjatyw marki jest Bobby Team, wspierający pasję, energię i dynamizm młodych ludzi.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl