Atrium Reduta otwiera nową strefę leisure&entertainment

Grupa Atrium zakończyła prace związane z rozbudową kolejnego warszawskiego centrum handlowego z portfolio – Atrium Reduta. Na dodatkowych 4 tys. mkw. nowej powierzchni GLA znajduje się oferta dwóch nowych kluczowych najemców, wzmacniająca segment leisure and entertainment: sześciosalowe kino Cinema 3D i nowoczesny klub fitness – CityFit.  Obecnie całkowita powierzchnia GLA Atrium Reduta wynosi w przybliżeniu 50 tys. mkw. GLA.

Atrium European Real Estate od kilku lat prowadzi modernizację i rozbudowę swoich obiektów, czerpiąc ze światowych trendów, pojawiających się na rynku innowacji, a także monitorując i wyprzedzając nowe oczekiwania i style spędzania czasu przez klientów. Spółka wzmacnia swoją pozycję w stolicy poprzez tworzenie unikatowych miejsc, które w oryginalny sposób łączą zakupy, relaks i miejską rozrywkę.

– W ciągu ostatnich kilku tygodni otworzyliśmy trzy centra handlowe po zakończeniu aktualnych etapów rozbudowy i sfinalizowaliśmy przejęcie warszawskiego kompleksu zlokoalizowanego w centrum miasta, Wars Sawa Junior. Kontynuujemy dalszą robudowę oraz modernizację  warszawskich centrów handlowych – Atrium Promenada, Atrium Targówek i Atrium Reduta. Rozbudowy i przebudowy prowadziliśmy skupiając się na rozszerzeniu oferty modowej oraz wypoczynkowo-rozrywkowej, równocześnie oferując klientom nowe możliwości spędzania aktywnie wolnego czasu w odnowionych wnętrzach. Dążymy do tego, aby nasze centra handlowe stały się po domu i pracy tzw. trzecim miejscem, gdzie coraz częściej nasi goście będą spotkać się z przyjaciółmi po pracy lub spędzić kreatywnie, edukacyjnie czas z rodziną w przyjaznej przestrzeni. Pragniemy, aby na gęsto zaludnionej warszawskiej Ochocie takim miejscem było centrum handlowe Atrium Reduta – mówi Scott Dwyer, COO Grupy Atrium.

Atrium Reduta – centrum  miejskiej rozrywki

Atrium Reduta – centrum, znane dotychczas z dobrze rozwiniętej oferty usługowej, łatwego dostępu i wygodnych zakupów, wzbogaciło się o sześciosalowy multipleks kinowy. Pierwsze kino na Ochocie wyposażone zostało w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, w tym m.in.: panoramiczny multiekran Barco Escape, cyfrowe projektory zapewniające obraz w jakości 4K oraz projekcje trójwymiarowe w systemie DepthQ 3D, a także zaawansowany system dźwięku przestrzennego Dolby Atmos.

Nowe Cinema 3D zapewni swoim widzom premierowe seanse w technologii 2D/4K i 3D oraz bogaty wybór oferty alternatywnej. Wszystkie sale kinowe są w pełni klimatyzowane i dostosowane do obsługi osób niepełnosprawnych. Obiekt wyposażony został w najnowocześniejsze, dostępne na rynku rozwiązania kinotechniczne.

– Zawsze sięgamy po najnowocześniejsze rozwiązania kinotechniczne dostępne w danym momencie na rynku. Dzięki temu możemy tworzyć przyjazne i bardzo zaawansowane technicznie obiekty kinowe. Kino Cinema3D w Atrium Reduta będzie najnowocześniejszym tego typu w Warszawie – komentuje Jarosław Pantol, Wiceprezes Zarządu Cinema3D SA.

Klienci centrum handlowego mogą także korzystać z oferty klubu fitness CityFit, który jest otwarty przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. W przestronnym, nowoczesnym wnętrzu odwiedzający mogą korzystać ze sprzętu klasy premium (m.in. TechnoGym, Matrix) oraz licznych udogodnień m.in. fontann z wodą filtrowaną oraz strefy relaksu, w której można odpocząć po treningu.

– Nasz system dostępu umożliwia korzystanie w klubu 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Klubowicz nie musi pamiętać o noszeniu karty członkowskiej, a my mając pełną kontrolę nad tym kto w danym momencie przebywa na treningu, możemy zapewnić klubowiczom komfort i bezpieczeństwo nawet w czasie, gdy klub funkcjonuje w trybie bezobsługowym, na przykład w nocy lub podczas świąt – mówi Karolina Bałaban, PR Manager sieci CityFit.

Wnętrze nowoczesnego klubu podzielone zostało na 8 stref aktywności, wśród których znajdują się sala do grupowych zajęć fitness, strefa cardio, strefa wolnych ciężarów, strefa maszyn oporowych, strefa funkcjonalna, strefa warm up i cool down oraz strefa relaksu, w której można odpocząć po treningu. Do dyspozycji klubowiczów oddanych zostało około 300 urządzeń renomowanych marek.

Atrium Reduta
Atrium Reduta

Atrium Reduta – otwarcie na wygodę

Atrium Reduta, poprzez przebudowę miksu najemców i rozbudowę segmentu leisue and entertainment, wpasowuje się w nowe potrzeby, podyktowane miejskim stylem życia okolicznych mieszkańców oraz pracowników sąsiadujących z centrum parków biznesowych. Centrum oferuje coraz szerszy wachlarz możliwości jakościowego i różnorodnego spędzenia czasu, niezależnie od pory czy dnia tygodnia.

Znaczącym usprawnieniem dla rodziców odwiedzających centrum jest nowy bezpłatny plac zabaw dla dzieci Brykuś, wypełniony dużymi klockami, matami i tunelami. Do dyspozycji rodziców najmłodszych dzieci zostały przygotowane pokoje opieki nad dzieckiem, wyposażone w przewijaki, kuchenki mikrofalowe i wygodne fotele. Klienci mogą również skorzystać z uprzywilejowanych, oznakowanych miejsc parkingowych dla rodzin oraz kobiet w ciąży.

W centrum miasta pożądanymi usługami – dostępnymi na terenie Atrium Reduta – są również car sharing i ładowanie aut elektrycznych.

Atrium Reduta – prawie 50 tys. mkw. GLA

Centrum handlowe Atrium Reduta położone jest przy Alejach Jerozolimskich, blisko centrum Warszawy i zaledwie 15 minut jazdy samochodem od międzynarodowego lotniska im. Fryderyka Chopina.  Na powierzchni prawie 50 tys. mkw. GLA znajduje się blisko 114 sklepów i punktów usługowych, hipermarket sieci Carrefour oraz liczne punkty usługowe, m.in.: pralnia, apteka, punkt dorabiania kluczy i naprawy obuwia oraz myjnia samochodowa. Wśród kluczowych najemców centrum znajdują się m.in.: CCC, Camaieu, Carry, Cinema 3D, CityFit, Cropp, Diverse, Duka, Empik, RTV Euro AGD, Fissman,  H&M, Hebe, Home & You, House,KappAhl, Martes Sport, Mohito, Orsay,  Reserved, Rossmann, Sephora, Sinsay, Swiss, Tchibo, Unisono. Dla Klientów centrum przeznaczono ponad 1,5 tys. miejsc parkingowych. Bezpośredni dojazd do centrum zapewnia 6 linii autobusowych oraz pobliska stacja kolejowa.

Grupa Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Na dzień dzisiejszy w portfolio Grupy znajdują się 34 centra i nieruchomości handlowe zlokalizowane w czterech krajach, o wartości rynkowej 2,8 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto wynoszącej powyżej 970 000 mkw. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2018 roku Atrium odnotowała przychody z najmu brutto w wysokości 135  mln euro. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl