Netto 3.0 czyli nowa jakość sklepu dyskontowego

Sklep Netto w Galerii Madison w Gdańsku to pierwsza placówka sieci w Polsce zaprojektowana zgodnie z założeniami konceptu 3.0 oraz zupełnie nowa jakość jeżeli chodzi o dyskonty.

Sklep Netto w koncepcie 3.0 został otworzony w gdańskiej Galerii Madison przy ul. Rajskiej 10. Położenie obiektu w samym sercu miasta sprawiło, że w dniu otwarcia na miejscu pojawiło się wielu klientów. Galeria zlokalizowana jest w ścisłym centrum Gdańska – tuż obok Starego Miasta, dworca oraz najważniejszych punktów turystycznych, dlatego stała się doskonałym miejscem do usytuowania w niej pierwszego polskiego sklepu Netto 3.0.

Nowa odsłona Netto

Netto w najnowszej odsłonie to nowoczesne i przestronne miejsce, nawiązujące w swojej stylistyce do skandynawskiej estetyki, dzięki czemu doskonale wpisuje się również w styl galerii, która ostatnio przeszła generalny remont. Koncept Netto 3.0 zakłada dostarczenie klientom wyjątkowego doświadczenia zakupowego: nastrojowa muzyka, poszerzona oferta świeżych warzyw i owoców, szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami, świeżo mielona kawa, a także wypiekane na miejscu pieczywo – to rozwiązania oraz asortyment dostosowany do najnowszych trendów i potrzeb konsumentów.

netto-madison
Netto 3.0

Prezes Netto zapowiada kolejne otwarcia

– Nowo otwarty sklep Netto w Galerii Madison, w Gdańsku to dla naszej firmy wyjątkowa inwestycja – podkreśla Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Galeria Madison leży w centralnym, świetnie skomunikowanym punkcie miasta, dlatego nasi klienci będą mogli robić u nas wygodne zakupy każdego dnia. Wszystkie zastosowane w sklepie rozwiązania, służą podniesieniu komfortu zakupów. Poszerzenie konkretnych kategorii produktów m.in. warzyw i owoców czy rozbudowana strefa TO GO to nasza odpowiedź na potrzeby konsumenta, w które, jako firma, uważnie się wsłuchujemy. Skandynawska stylistyka Galerii Madison i naszego sklepu doskonale wpisują się w nasz asortyment oraz styl pracy. Jesteśmy przekonani, że takie dopasowanie do lokalnej infrastruktury poskutkuje sukcesem oraz rozbudową naszej sieci o kolejne placówki w nowym koncepcie – dodaje.

janusz-stroka-netto
Janusz Stroka, prezes Netto Polska

Sieć handlowa, która w ciągu 23 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl