Jysk pracuje nad nowym konceptem – City Store i rozwija sklepy 3.0

Jysk będzie kontynuować rozwój sklepów w koncepcie 3.0. Sieć pracuje też nad zupełnie nowym formatem sklepów w galeriach handlowych, City Store. – City Store to znacznie mniejsze sklepy ze starannie dobraną ofertą. Klienci znajdą jeszcze więcej inspiracji w skandynawskim stylu – mówi Piotr Padalak dyrektor generalny Jysk Polska. W 2019 roku powstanie co najmniej 13 nowych sklepów.

Jysk podsumował rok finansowy i zdradził plany na przyszłość. Jak podaje Grupa, Jysk Polska odnotował imponujące wyniki sprzedaży – 2,6 mld zł. W Retailu Jysk zanotował ponad 1,1 mld zł. przychodu. Oznacza to wzrost o 12,2 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Imponujące wyniki to efekt konsekwentnie budowanej strategii i coraz lepsza oferta. Polacy odwiedzali chętnie zarówno sklepy stacjonarne jak i sklep on-line.

10 nowych, 40 przebudowanych sklepów Jysk

– Kolejny rok z rzędu osiągnęliśmy znakomity wynik – dwucyfrowy wzrost sprzedaży i liczby klientów. W minionym roku finansowym dalej rozwijaliśmy sieć sklepów Jysk w Polsce. Sukcesywnie otwieraliśmy sklepy w tak zwanym koncepcie 3.0. Powstało 10 nowych sklepów, 40 przebudowaliśmy. Koncept 3.0 to większa i spójna przestrzeń dla dekoracji i inspiracji – podkreśla Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska. – Nowoczesne rozwiązania stały się inspiracją dla naszych klientów i spotkały się z ich dużym uznaniem. W minionym roku odwiedziło nas milion klientów więcej niż przed rokiem – dodaje.

W obecnym roku finansowym Jysk będzie kontynuować rozwój sklepów w koncepcie 3.0. Sieć pracuje też nad zupełnie nowym formatem sklepów w galeriach handlowych, City Store. – City Store to znacznie mniejsze sklepy ze starannie dobraną ofertą. Klienci znajdą jeszcze więcej inspiracji w skandynawskim stylu. Koncept City Store świetnie sprawdził się w Danii, widzimy potencjał dla tego formatu w Polsce – mówi Piotr Padalak.

Zupełną nowością będzie także stworzenie w strukturach Jysk Polska kanału B2B. – Już teraz duża część naszej sprzedaży to kanał B2B. Widzimy ogromny potencjał i wzrost zapotrzebowania na produkty Jysk w hotelach, ośrodkach wypoczynkowych, restauracjach, dlatego wzmacniamy tę gałąź biznesu – wyjaśnia dyrektor generalny Jysk Polska Piotr Padalak.

Customer First według Jysk

Sieć Jysk od kilku lat realizuje konsekwentnie strategię Customer First umożliwiając klientom m.in. bezterminowy zwrot i wymianę towaru, 30 dniową gwarancję ceny, rezerwację towarów w cenie promocyjnej, testowanie materacy serii old, darmowy transport za zakupy powyżej 1 tys. zł. Dzięki temu liczba klientów stale rośnie.

– Zmieniamy się, stajemy się coraz bardziej nowocześni, ale wciąż największą wartością są dla nas pracownicy. Co roku przybywają nowi, bo otwieramy nowe sklepy. W Gdańsku, gdzie mieści się siedziba główna Jysk Polska rozwijamy centrum usług wspólnych dla innych krajów Jysk. Pracownicy to nasza największa wartość, dlatego mocno stawiamy na rozwój naszych zespołów. W Jysk aż 85 proc. awansów, to awanse wewnętrzne. Nasi sprzedawcy to świetni, zaangażowani fachowcy. Wielu z nich to ludzie o bardzo długim stażu pracy w Jysk. Bardzo staramy się dbać o dobre warunki i dobrą atmosferę w pracy – mówi Piotr Padalak

W roku finansowym 2017/2018 otwartych zostało 10 nowych sklepów. Jysk planuje dalszą ekspansję, w 2019 roku powstanie kolejnych co najmniej 13 sklepów. – Naszą ambicją jest bycie największą i najbardziej popularną siecią handlową w naszej branży w Polsce – dodaje Piotr Padalak.

Międzynarodową sieć handlowa

Jysk jest międzynarodową siecią handlową, wywodzącą się z Danii, która sprzedaje „wszystko dla domu”. Jej założycielem jest Lars Larsen, który w 1979 roku otworzył swój pierwszy sklep w duńskim mieście Arhus. Do Grupy Jysk  należą Jysk  Noric, Jysk  Franchise and DÄNISCHES BETTENLAGER.

Gupa Jysk  obejmuje obecnie 2 668 sklepów. Roczny obrót w roku finansowym 2017/2018 wyniósł 3,57 miliardów €. Sieć zatrudnia ok. 23 tys. pracowników w 50 krajach na całym świecie. Chociaż Jysk  jest dziś firmą globalną, firma zarządzana jest w oparciu o skandynawskie korzenie.

W Polsce Jysk  istnieje od 2000 roku. Siedziba Jysk  Polska znajduje się w Gdańsku. Sieć dynamicznie się rozwija, każdego roku otwieranych jest kilkanaście nowych placówek. Sieć obecna jest w 160 miastach w 218 lokalizacjach. W Radomsku znajduje się Centrum Dystrybucyjne, które obsługuje prawie 50 krajów. Firma prowadzi też sprzedaż on-line. W Polsce Jysk  zatrudnia ponad 2,3 tys. osób.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl