N-Park w Starej Iwicznej przygotowany do otwarcia

Napollo już 29 listopada br. otworzy nowy N-Park w aglomeracji warszawskiej. N-Park Piaseczno zaoferuje ponad 8 tys. mkw powierzchni najmu na której znajdzie się kilkunastu najemców z ofertą convenience.

– Napollo specjalizuje się w budowie i komercjalizacji obiektów handlowych typu convenience w aglomeracjach oraz miastach do 100 tys. mieszkańców. N-Park Piaseczno wpisuje się w te założenia. Oferta parku oparta jest na znanych markach sieciowych. Klienci będą mogli tu zrealizować zarówno codzienne zakupy – produkty z kategorii zdrowie i uroda – jak i specjalistyczne czy incydentalne – sprzęt RTV AGD, elementy wyposażenia domu, zabawki. Będą też mogli skorzystać z usług medycznych bez konieczności wyjazdu do Warszawy – mówi Katarzyna Rzetecka, Dyrektor Pionu Inwestycji Komercyjnych, Członek Zarządu Napollo.

Tenant mix i catchment nowego N-Parku

Wśród najemców centrum znalazły się znane i popularne marki sieciowe jak m.in.: RTV Euro AGD, Martes Sport, Smyk, Pepco, Jysk, Lux Med, Super-Pharm, Kakadu, Top Secret, Świat Książki, Pizza Hut oraz usługi. Powierzchnia najmu to ponad 8 tys. mkw., na dwóch poziomach, w trzech budynkach. Przed inwestycją powstał parking naziemny na ok. 250 samochodów.

N-Park w aglomeracji warszawskiej powstaje na granicy Starej Iwicznej i Piaseczna, przy ul.. Nowej, tuż przy drodze wojewódzkiej nr 721, którą codziennie porusza się ok 18 tys. samochodów. Analiza stref oddziaływania inwestycji wskazuje, że w odległości do 10 minut drogi od inwestycji mieszka ok. 43 tys. osób, a kolejne 42 tys. – w odległości od 10 do 20 minut. N-Park składa się z trzech budynków. Lokale handlowo – usługowe zaplanowane są na dwóch poziomach.

Budowa parku rozpoczęła się w połowie sierpnia, a na generalnego wykonawcę została wybrana spółka AKS.

Nowe inwestycje Napollo

Jest to kolejny obiekt handlowy firmy Napollo pod marką N-Park, po projekcie przy ul. Gagarina we Wrocławiu, z planowanym otwarciem w listopadzie tego roku, oraz projektach, których otwarcie planowane jest na IV kwartał 2018 r. we Wrocławiu przy ul. Maślickiej oraz w Warszawie przy ul. Trakt Brzeski.

– Rok 2018 to zgodnie z naszymi planami otwarcie dwóch nowych obiektów handlowych. W kwietniu uruchomiona została Galeria Piastova w Gnieźnie, praktycznie w całości skomercjalizowana – mówi w rozmowie z Retailnet Katarzyna Rzetecka, Członek Zarządu Napollo, Dyrektor Pionu Inwestycji Komercyjnych.

Zgodnie z planami w portfelu Napollo do 2020 roku znajdzie się ponad 100 tys. mkw. GLA inwestycji komercyjnych.

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Firma jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Rozwija format obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodne zakupy blisko domu, pn. N-Park w centrach miast do 100 tys. mieszkańców oraz  wielkich osiedli mieszkaniowych w aglomeracjach. Format N-Park realizowany jest zgodnie z wypracowanym i zoptymalizowanym przez Napollo standardem wcześniej wprowadzonych przez firmę na rynek Centrów Zakupów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl