OPI wkracza na polski rynek sprzedaży stacjonarnej. Pierwszy punkt już otwarty

W Galerii Krakowskiej otwarto pierwszy w kraju firmowy punkt OPI z pełnym asortymentem amerykańskiego giganta lakierów do paznokci. Wyspa OPI zlokalizowana jest na poziomie 0 centrum.

Wywodząca się z Hollywood sieć OPI otworzyła swój pierwszy punkt stacjonarny w Polsce. Sieć wybrała lokalizację w Galerii Krakowskiej. Na stoisku o powierzchni niemal 9 mkw. dostępne są wszystkie produkty do użytku domowego z portfolio marki. Punkt nie oferuje usług manicure.

– Pomysł na powstanie takiego punktu powstał z chęci zaprezentowania każdemu klientowi, a nie tylko bywalcowi salonów kosmetycznych ogromnego i kolorowego portfolio marki OPI, która na całym świecie dostępna jest niemal na każdym rogu, zaczynając od lotnisk, a kończąc na butikach – mówi Monika Król, PR Manager marki OPI w Polsce.

W Polsce OPI występuje głównie w salonach kosmetycznych i wyspecjalizowanych „nail barach”. Z produktów słynnej amerykańskiej marki korzystają również m.in. salony Manicure Express oraz ManiPedi, które znajdują się na terenie Galerii Krakowskiej.

Twórczynią i kreatorką kolorów lakierów OPI jest Suzi Weiss Fischmann, zwana „Pierwszą Damą lakierów do paznokci”. Oprócz regularnych kolekcji stworzyła również kolekcje lakierów do wielkich produkcji filmowych Disneya, a także dla największych marek z okazji ich jubileuszy.

Segment beauty

Galeria Krakowska utrzymuje światowy poziom nie tylko ze względu na licznie odwiedzających ją turystów, ale też dzięki markom znanym na arenie międzynarodowej.

Oprócz marki OPI swój debiut w Galerii Krakowskiej miały inne salony z segmentu beauty, np. pierwszy w centrum Krakowa The Body Shop czy pierwszy w Małopolsce salon Bath & Body Works.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl