Pierwszy N-Park w aglomeracji warszawskiej przyciągnie nie tylko ofertą handlową

Na czwartek, 29 listopada tego roku, zaplanowane jest otwarcie N-Parku na granicy Starej Iwicznej i Piaseczna, w aglomeracji warszawskiej, którego inwestorem jest Napollo. N-Park to nie tylko przestrzeń zakupów, ale także m.in. własna pasieka i oryginalnie zaaranżowana zieleń, którą klienci będą mogli się cieszyć już od lata przyszłego roku.

Dewizą N-Parku są wygodne zakupy blisko bądź po drodze do domu klienta. Sprzyja temu zarówno lokalizacja, oferta jak i organizacja przestrzeni zakupów. N-Park znajduje się przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych w gminie i jednocześnie drodze wojewódzkiej 721. Posiada parking naziemny na ok. 250 samochodów. Oferta N-Parku to dogodny mix asortymentu dla szerokiego grona klientów, od produktów z kategorii zdrowie i uroda, poprzez modę rodzinną, zabawki, sport i hobby, elektronikę, wyposażenie domu, na usługach i gastronomii kończąc. Swoje salony uruchomią tu m.in. takie marki jak RTV Euro AGD, Martes Sport, Smyk, Super-Pharm, Pepco, Jysk, Kakadu, Top Secret, Świat Książki. Otwarta zostanie również placówka Lux Med oraz restauracja Pizza Hut.

N-Park: handel, usługi, przestrzeń wspólna

– Dobór asortymentu sprawia, że N-Park spełniać będzie zarówno funkcję codziennych zakupów dla mieszkańców okolicznych osiedli, jak również zakupów incydentalnych biorąc pod uwagę tranzytową lokalizację i bliskość np. stacji benzynowych – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w firmie Napollo. – Oferta, obok handlu, wzbogacona o usługi, odpowiednio przygotowaną infrastrukturę i zaaranżowaną przestrzeń wspólną sprzyjać będzie dłuższym wizytom w centrum, podobnie jak planowane działania związane z włączaniem się w lokalne inicjatywy – dodaje Dorota Beltrani.

Dla wygody odwiedzających do wszystkich placówek handlowych wejścia zorganizowane są bezpośrednio z zewnętrznego pasażu pieszego, przyległego do parkingu. Na terenie N-Parku znajdą się miejsca do siedzenia i odpoczynku oraz stojaki rowerowe. Zaplanowane są również stanowiska pod stację ładowania pojazdów elektrycznych oraz paczkomaty.

Istotną rolę w projekcie N-Parku stanowi oryginalnie zaaranżowana zieleń, którą odwiedzający będą mogli docenić już w przyszłym roku, w porze kwitnienia i latem. Zasadzone zostaną rośliny, które nie tylko mają komponować się z otoczeniem, ale również zapewniać pokarm i warunki bytowania dla okolicznych ptaków i drobnych zwierząt. Spośród drzew zaplanowano m.in. brzozę brodawkowatą, olszę, dąb czy buk pospolity. Liczne krzewy to różne odmiany  bukszpanów, dereni, tawuły japońskiej, jałowce czy róże. Blisko 7 tys. mkw. powierzchni przeznaczone jest pod łąkę kwietną, w której skład, prócz traw, wchodzić mają m.in. różne odmiany goździków, chabry, koniczyny, babka, złocienie, przytulie, szałwia, marchew, szczaw, dzwonki. Projekt bioróżnorodności w N-Parku wspiera dodatkowo inicjatywa organizacji pasieki z blisko 10 ulami i 8 rodzinami pszczelimi na terenie centrum. Ta ekologiczna i naturalna hodowla prowadzona będzie przez profesjonalną firmę pszczelarską.

Nowe inwestycje Napollo

N-Park w Starej Iwicznej to kolejny park handlowy Napollo pod tą marką. Nowe inwestycje, których otwarcie przygotowywane jest na 2019 r. to drugi N-Park we Wrocławiu, przy ul. Maślickiej, oraz w Warszawie, przy ul. Trakt Brzeski. W kolejnym roku zaplanowane są m.in. uruchomienia N-Parków w Gdańsku i w Łanach k. Wrocławia.

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Firma jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz otwartej w kwietniu tego roku Galerii Piastovej w Gnieźnie. Rozwija format obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodne zakupy blisko domu, w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji. Format parków handlowych pn. N-Park realizowany jest zgodnie z wypracowanym i zoptymalizowanym przez Napollo standardem wcześniej wprowadzonych przez firmę na rynek Centrów Zakupów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl