Pierwsze Netto w formule 3.0 już działa w Galerii Madison

Sieć handlowa Netto zadebiutowała w nowym koncepcie w gdańskiej Galerii Madison. Pierwszy w Polsce sklep sieci w odmienionej formule otwarto 22 listopada br. – w dniu 15 urodzin galerii.

Madison to pierwsza „butikowa” galeria handlowa w Trójmieście, skoncentrowana na zapewnieniu klientom wysokiej jakości obsługi oraz unikalnych doświadczeń zakupowych.  Jako jeden z najpopularniejszych obiektów handlowych w Gdańsku, jest miejscem debiutu kolejnego konceptu handlowego.

Po pierwszym, otwartym na terenie galerii handlowej, gabinecie kosmetologicznym Yasumi, tym razem zmienioną formułę swoich sklepów zaprezentowała sieć spożywcza Netto. Po raz pierwszy w Polsce, podczas 15. urodzin galerii Madison, wywodzące się z Danii Netto pokazało swój sklep (1 341 mkw.) w zupełnie nowej odsłonie. Klientom zaoferowano przestronne i nowoczesne wnętrza, poszerzony wybór świeżych warzyw i owoców, szeroki wachlarz zdrowej żywności z certyfikatem BIO, produktów bezglutenowych, bezcukrowych, a także rozbudowaną strefę z produktami świeżymi: sokami, sałatkami i pieczywem. W pierwszych dniach po otwarciu Madison odnotował ponad 37 proc. wzrost footfallu, co pokazuje, że Netto w nowym formacie idealnie trafia w potrzeby współczesnych, wymagających klientów.

Netto w Galerii Madison
Netto w Galerii Madison

Debiut formatu Netto 3.0 w Galerii Madison

– Już w pierwszym dniu działania sklepu w Madisonie odwiedziło nas kilka tysięcy klientów a zainteresowanie wciąż utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie -– komentuje Mariola Skolimowska, PR & Communications Manager, Netto. – Netto 3.0 to sklep wizjonerski, zdecydowanie wyprzedający trendy. Koncept opiera się o cztery istotne dla nas wartości: skandynawski charakter, wyrazistość, prostotę oraz korzyść dla klientów. W praktyce oznacza to oszczędny design, stonowaną komunikację marketingową na terenie sklepu: brak nachalnych reklam czy krzykliwych plakatów promocyjnych. Korzyść dla klientów to przede wszystkim dyskontowe ceny, ale także działania CSR, w które angażujemy się, współdziałając dla dobra lokalnej społeczności.

– Na debiut formatu 3.0 wybraliśmy Galerię Madison, bo jest ona idealnym miejscem do realizacji naszej wizji. To kameralny obiekt, ze smakiem, wkomponowany w Starówkę, a skandynawskie, przytulne wnętrza są przyjazne klientom. W Madisonie działa wiele lokalnych marek oraz punktów usług, tak potrzebnych w centrum miasta. Dodatkowo, obiekt jest przyjazny zwierzętom, a na dachu prowadzona jest pasieka. Taka filozofia działania idealnie współgra z naszą wizją biznesu opartą o wartości – podsumowuje M. Skolimowska.

– Jesteśmy galerią „butikową” – przyjazną i kameralną, skupioną na spełnianiu potrzeb naszych klientów. Nowy koncept Netto świetnie odpowiada naszej filozofii zakupów w duchu „shopping experience” – mówi Anna Thomas, Dyrektor Zarządzająca Galerią Madison. – Co więcej, duńska estetyka sklepu doskonale współgra ze świeżo wyremontowanymi wnętrzami Madisona oddającymi klimatem skandynawskie „hygge” widoczne w prostocie architektury, naturalnych materiałach zaaranżowanych we wnętrzach i spokojnej muzyce towarzyszącej wizycie w galerii. Wszystko to sprawia, że zakupy w tak przyjaznej przestrzeni dostarczają naszym klientom wyjątkowych doświadczeń.

Ponad 100 sklepów w Galerii Madison

Galeria Madison pod jednym dachem łączy 3 funkcje: obiektu handlowego, biurowego i centrum medycznego. Zlokalizowana w samym centrum miasta, doskonale skomunikowana i odwiedzana przez blisko 7 mln klientów rocznie. Dobrze przemyślany i konsekwentnie realizowany rozwój zgodny z oczekiwaniami klientów i „szyty na miarę” dobór najemców od 15 lat zapewnia galerii nie tylko lojalnych klientów, ale i komplet najemców. Po gruntownym remoncie, który kosztował ponad 6 mln euro, to także prawdopodobnie najładniejsza, pod względem architektury i wystroju wnętrz, galeria handlowa w Trójmieście. Galeria jest usytuowana w samym sercu Gdańska, skierowana do klientów ceniących sobie komfort, kameralną atmosferę zakupów w skandynawskich wnętrzach.  Na powierzchni 28 tys. mkw. znajduje się ponad 100 salonów modowych i punktów usługowych. Strefa gastronomiczna oferuje szeroki wybór kuchni – od azjatyckiej przez europejską po znane koncepty gastronomiczne tj. Subway, Pizza Hut czy Berlin Doner Kebap. Ofertę uzupełnia Fitness Klub Calypso, centrum medyczne z kliniką i laboratoriami Invicta oraz część biurowa. Obecnie Galeria wynajęta jest niemalże w 100 proc., a tenant mix tworzą m.in.: New Yorker, Rossmann, Douglas, W.Kruk, Orsay, Reserved, Mohito, Mango, Wólczanka, Molton, Intimissimi, Triumph, Big Star, Lee Wrangler, Ryłko, CCC, Wojas, 5-10-15, Coccodrillo, Home&You. Zarządcą obiektu jest Javin Investments Sp. z o.o., a za komercjalizację   odpowiada Cream   Sp. z o. o.

Netto – sieć handlowa, która w ciągu 23 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl