Zmiany wśród najemców Centrum Zakupów Bielsk Podlaski

Poszerza się oferta handlowa Centrum Zakupów Bielsk Podlaski. od 1 grudnia w obiekcie zostanie uruchomiony salon Smyk, a wiosną 2019 roku klienci będą mogli skorzystać z poszerzonego asortymentu w powiększonych salonach CCC i KiK. W centrum, którego inwestorem jest firma Napollo, obecne są ponadto takie marki jak m.in. Martes Sport, Pepco, Cosmedica, Rossmann, RTV Euro AGD czy Jysk.

Centrum Zakupów znajduje się w centralnej części miasta, przy al. J. Piłsudskiego 31 A i B, jednej z głównych ulic Bielska Podlaskiego oraz części drogi krajowej nr 19. Łączna powierzchnia obiektu to blisko 5 tys. mkw. Salon Smyk zajmie powierzchnię 250 mkw. Z kolei wiosną przyszłego roku salon CCC zwiększy powierzchnię do ponad 700 mkw., a marka KiK do 640 mkw.

Oferta handlowa Centrum Zakupów Bielsk Podlaski

– Oferta Centrum Zakupów jest kompleksowa a jednocześnie zaaranżowana w kompaktowej i wygodnej formule sprzyjającej codziennym odwiedzinom. Każda z istotnych dla bieżących zakupów branż jest tu obecna, od mody, obuwia, akcesoriów poprzez asortyment sportowy, hobby, zdrowie i uroda, elektronikę, wyposażenie wnętrz po artykuły specjalistyczne, niemowlęce, dziecięce i zabawki, które właśnie wzbogaciły asortyment centrum – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Napollo.

– Przez ostatnie trzy lata Centrum Zakupów w Bielsku Podlaskim stało się jedną z kluczowych destynacji zakupowych w mieście, czemu sprzyja zarówno przekrojowa oferta jak i doskonała lokalizacja w sąsiedztwie dużych osiedli mieszkaniowych i przy głównym trakcie komunikacyjnym miasta – dodaje Dorota Beltrani.

Bielsk Podlaski to miasto w województwie podlaskim, oddalone o 46 km od Białegostoku i 200 km od Warszawy. Mieszka tu ponad 26,5 tys. osób, kolejne 31 700 mieszkańców liczy powiat bielski, którego miasto jest stolicą.

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Firma rozwija koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji. Format obecnie realizowanych parków handlowych pod marką N-Park zastąpił wcześniej wprowadzone przez firmę na rynek Centra Zakupów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl